|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 2:50 pm
Calahara ninja ik heb een keer de theme van Pirates of the Caribbean gespeelt op de piano, heb bladmuziek nog. japanse spulletjes ^^ surprised echt waar 4laugh van welk nummer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 2:59 pm
loving~dolphins Calahara ninja ik heb een keer de theme van Pirates of the Caribbean gespeelt op de piano, heb bladmuziek nog. japanse spulletjes ^^ surprised echt waar 4laugh van welk nummer? ? gewoon 'He's a pirate'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2011 3:01 am
Vandaag zie ik m'n vriend eindelijk weer. Dat maakt gelijk alle ellende van de afgelopen week goed smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2011 3:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2011 6:37 am
Calahara loving~dolphins Calahara ninja ik heb een keer de theme van Pirates of the Caribbean gespeelt op de piano, heb bladmuziek nog. japanse spulletjes ^^ surprised echt waar 4laugh van welk nummer? ? gewoon 'He's a pirate' oe nice zou ik een copie kunnen krijgen? en dat mooie weer maakt me wel vrolijk 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2011 10:43 am
loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara ninja ik heb een keer de theme van Pirates of the Caribbean gespeelt op de piano, heb bladmuziek nog. japanse spulletjes ^^ surprised echt waar 4laugh van welk nummer? ? gewoon 'He's a pirate' oe nice zou ik een copie kunnen krijgen? en dat mooie weer maakt me wel vrolijk 4laugh even op internet gekeken hier is ie: http://www.scribd.com/doc/18454623/Pirates-of-the-Caribean-Hes-a-Pirate-Sheet-Music
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2011 12:20 pm
br3akape 7 dagen tot ik duodecim kan gaan halen!!!!!! blaugh nu nog maar 6 dagen tot finalfantasy duodecim van mij wordt twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2011 3:48 am
Vrolijkheid werkt meestal aanstekelijk. Als mijn omgeving gelukkig is, ben ik ook gelukkig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2011 8:56 am
@ calahara thanks
En ik ben zo trost op mijn broertje dat hij zelf de keuze heeft genomen on zich te laten dopen door onderdompeling in water en vandaag was ik ben zo blij voor hem ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 2:11 pm
Ik ben niet gelovig, maar ik kan je trots zeker begrijpen. Het is namelijk ZIJN keuze en hij staat er dus achter. En dan mag je trots zijn =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 3:15 pm
kittyocean Ik ben niet gelovig, maar ik kan je trots zeker begrijpen. Het is namelijk ZIJN keuze en hij staat er dus achter. En dan mag je trots zijn =D uhuh en verder well ik heb zo veel gelachen vandaag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 3:37 am
Ik ga zaterdag met een heel groepje mensen Peter Pan Speedrock zien, en ik kwam er dus gisteravond achter dat mijn vriend onze kaartjes al heeft betaald. Hij heeft dus, alsof het vanzelfsprekend is, ook gelijk voor mij betaald. Stond ik echt even van te kijken. Het overkomt me niet zo vaak dat mensen zó enorm lief voor me zijn 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 2:01 pm
Wilder Wein MCMXCII Ik ga zaterdag met een heel groepje mensen Peter Pan Speedrock zien, en ik kwam er dus gisteravond achter dat mijn vriend onze kaartjes al heeft betaald. Hij heeft dus, alsof het vanzelfsprekend is, ook gelijk voor mij betaald. Stond ik echt even van te kijken. Het overkomt me niet zo vaak dat mensen zó enorm lief voor me zijn 4laugh Waaah! Dat wil ik oooook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 2:05 pm
Met vlag en wimpel slagen voor de dingen die je moeilijk vindt (Het eureka moment bij wiskunde!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|