|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 1:03 pm
Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 12:13 pm
Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile *stavar* m..u..n..g..i..g..a........ser ut? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:23 pm
Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 11:48 pm
Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Jag frågade just det! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 3:56 am
mymlans dotter Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Jag frågade just det! ninja fattar inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 5:14 am
Jag spelar piano. Men jag skulle hellre vilja spela elbas... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 7:35 am
En mungiga är ett litet instrument som man delvis stoppar in i munnen. Så "slår" man på en liten metallsak på den, så det låter "Boing" ungefär. Bild:  (Bildkälla: http://www.visarkiv.se/ordlista/M/mungiga.htm)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 8:21 am
Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Fult instrument som avger latjo ljud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 8:43 am
Go mymlans dotter Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Jag frågade just det! ninja fattar inte Va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 9:21 am
mymlans dotter Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile *stavar* m..u..n..g..i..g..a........ser ut? sweatdrop Mungiga är ett litet instrument. domokun Det uttalas munjiga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 9:40 am
Go mymlans dotter Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Jag frågade just det! ninja fattar inte En mungiga är en sak som man har i munnen surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 8:18 am
Wasp En mungiga är ett litet instrument som man delvis stoppar in i munnen. Så "slår" man på en liten metallsak på den, så det låter "Boing" ungefär. Bild:  (Bildkälla: http://www.visarkiv.se/ordlista/M/mungiga.htm) Såna har jag sett. 3nodding Har försökt spela. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 9:43 am
mymlans dotter Wasp En mungiga är ett litet instrument som man delvis stoppar in i munnen. Så "slår" man på en liten metallsak på den, så det låter "Boing" ungefär. Bild:  (Bildkälla: http://www.visarkiv.se/ordlista/M/mungiga.htm) Såna har jag sett. 3nodding Har försökt spela. xp Vi köpte en sån i Visby. De är jättesvåra att spela på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 10:00 am
Mungiga. Det verkar ju jättefånigt xp Har sett en en gång... I bröderna Lejonhjärta xd (tror jag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:08 pm
blood Joker Go mymlans dotter Go Katutsuki Jag håller mig till lätta saker som mungiga. smile vad är de Jag frågade just det! ninja fattar inte En mungiga är en sak som man har i munnen surprised oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|