ee hejhej okenda person ja har saknat dej me eek o ja blev medlem for inte so lenge sen hehe eller ja kom i april sweatdrop
När Hammi och Bammi hats kom ^^ Du har inte "å, ä, ö" va?
[Yatta]
[Yatta]
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:48 am
Star Shine 91
hmm moste dra *gor ut*
*Tar tag i* Plz no leav!11!
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:50 am
I feel so alone.. *Vill Bumpa, men vet att detta är den enda Topicen i Guilden* Jag kan.. pmuB'a! xp pmuB
[Yatta]
Yannah Vice Captain
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:53 am
DJ Chilly
I feel so alone.. *Vill Bumpa, men vet att detta är den enda Topicen i Guilden* Jag kan.. pmuB'a! xp pmuB
Fundera ut en egen topic då.
Du kan göra en * presentations topic med info om dig själv och länkar till andra ställen du gillar. * Du kan starta ett fik eller en bar * Diskussionstråd om något intresse du har
Fundera ut en egen topic då.
Du kan göra en * presentations topic med info om dig själv och länkar till andra ställen du gillar. * Du kan starta ett fik eller en bar * Diskussionstråd om något intresse du har
Nääh.. Jag råkar gilla detta place! Och.. Du är ju levande! o.o *Tar tag i dig* Don't leave me! domokun
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:56 am
.:Måste få första Post på sida 10:.
[Yatta]
Yannah Vice Captain
Jag har lite annat att göra också. Jag håller på med en avatar contest och det är sista dagen för nomineringar idag. Plus att jag får massor med pm:s och trades hela tiden.
ninja
Petsy
[Yatta]
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:58 am
Yannah
Jag har lite annat att göra också. Jag håller på med en avatar contest och det är sista dagen för nomineringar idag. Plus att jag får massor med pm:s och trades hela tiden.
sad
Petsy
ninja
Yo!
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:00 am
DJ Chilly
.:Måste få första Post på sida 10:.
[Yatta]
[ Metamorphoze ]
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:00 am
:\
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:01 am