|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 10:59 am
Azei
Namn: Azra Smeknamn: Az Ålder: 14 Bor: Skåne Gillar: Fotboll, basket, spel Ogillar: broccoli domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 12:16 am
.choke on candy. A~ha~a~nooooo.... *gigantisk svettdroppe* sweatdrop stressed gonk
Chachamaru here, reporting from Eksjö!
surprised chacha maru!!! xd tot here reporting from her..eh....bedroom! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 12:37 am
nu ska jag skriva info om mig! eek
Smeknamn: Miki, Roro och Tot. Föredrar Miki 3nodding ...eller Tot whee Ålder: 17 Favvomanga: Angel sanctuary Intressen: Japansk musik gonk heart (lyssnar inte på annat eek ), manga, film och att sova! whee men jag har mina små stunder då jag blir överenergisk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 7:21 am
sorry! jag glömde nämna att jag skulle ta långledigt och dra till j-cult... tur att yannah var i farten whee
tycks inte ha varit nått drag här i alla fall... sweatdrop 2 nya att uppdatera på 3 dagar... håller sticky'n på att dö ut? gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:33 am
Jah. Även om personen som uppdaterar första posten tar semester så tänker jag presentera mig. För jag har tråkigt.
Namn: Miranda Smeknamn: Glenn, Mirr, Firr, Mirre, Firre, Fisken, Mirandan, Magtröjebög (:3) Gurkan, Michle, Michlande, och så vidare. Född: 13 december 1990 (luciabarn) Befinner sig i: Göteborg Spelar: Kyrkorgel, Keyboard, Rappa Kalja, Munspel, diverse gamla windows-spel och lite annat smått och gott som jag kommer över någon gång ibland. Jag kan även spela lite gitarr, om jag vill. Kärlek: Upp över öronen förälskad i en blekblond göteborgspojke. Kläder: Någon slags mysig blandning som består av svart, blått och lite andra färger. Ofta sedd med en hatt på huvudet, kavaj och converseskor. På vintern är det en skepparkavaj och Dr. Martens-kängor. Jag lever för halsdukar, slipsar sitter aldrig fel och skjortor är bekväma. Sedan är kjolar någonting jag brukar flitigt. Alla föräldrar i min och kören under min kör tycker att jag har en mycket trevlig klädstil. Gör, förutom det jag spelar: Sjunger i kör (inne på nionde året), går i nian, skrattar, skriver poesi och prosa, försöker skriva musik, kramas, fotograferar, promenerar och så vidare. (Min klass är skolans mysigaste, vi har legat på hög flera gånger.) Musik: Klassiskt, en del pop, mycket Simon & Garfunkel. Det blir en del lugn musik, men för det mesta det jag fastnar för. Hårdare metal/hårdrock får jag huvudvärk av. Övrigt: Jag är blond med blåa ögon och enligt många omänskligt långa pekfingrar. Rawr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 1:01 am
Ändra mitt info, tack.. ^^
Namn: Robin. Ålder: 17. Längd: För lång. gonk Vikt: Vem vill veta det egentligen? :s Bor: Västerbotten, Skellefteå. Civilstatus: Hopey. heart Jag är: Lat, snäll, rolig, snygg(?), knasig. :p Intressen: Ja du. ninja Favorit mat: Tacos eller annan kryddstark mat. Favorit dryck: Trocadero! ;D Favorit årstid: Vinter. Älskar snön, kylan och mörkret. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:18 am
Chibi Strawberry Uppdaterat hit.
Döda mig inte om jag missat nån. gonk yay! whee till alla: tror att folk kan ha missuppfattat det hela... jag är tillbaka nu... meningen var att jag kanske skulle ha sagt nått innan jag åkte -.-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:16 am
Jag vill gärna göra om min info.. ninja
Namn: Petra Smeknamn: Har inget, aldrig fått nåt. razz Ålder: 13 Längd: 177cm... nånting Vikt: Jag vet inte o_o Springer iväg så fort jag ser en våg Utseende: Ser ni ju på bilden.. men men, många tycker jag liknar en 17åring wink Bästa gosisar: Herr Kanin (Som är en Hare) och Herr Hare (som är en Kanin) 3nodding Ogillar: Jäkligt mycket, men men.. stöddiga tjejer är värst -__- tyvärr är jag omringad av dom. gonk Brorsan när han snor all currysås domokun (Som idag) För snälla killar (Dom e bara fööör jobbiga gonk ) Dramaserier etc etc.. Gillar: *Hemlig*, *Hemlig*, *Hemlig*. ninja Komediserier, Japanska serier, (helst manga då) Att busa 3nodding oooch.. killar! heart Syskon: 12åriga lillebrorsan.. eller 11? Jag vet inte gonk Kompisar: .. Inga! 3nodding Hur jag är: Svåraste delen.. o_o Vore bättre om andra sa vad dom tyckte nu, Meeen.. Jag skiftar väl personlighet mycket, jag kan va jätte snäll och glad, och ibland bara sur och grinig.. men jag är aldrig långsint ^_^ förlåter folk ganska lätt också..
 Jag på Collot, Funderar på om jag ska kasta pinnen på träbitarna eller på ledaren.. whee twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:25 am
Namn: Ehrm, ska man säga namn nu också? Dargh, Christian. THERE, I SAID IT! D: Smeknamn: Chrille och Nima(-___-). Åldern: Snart 13. D:< Gillar: Lite vadsomhelst. Ogillar: Nästan allt.... eller inte.
Ok, ummm, det är allt? Och vadå? En bild? Va, men nej! Ingen bild, neeein. Har ingen normal bild förövrigt. >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:25 am
Hmm för skoj skull Namn: Mini, Gueu, Pläm, Pix Ålder: 17 Bor: Gislaved & Stockhom Civilstatus: Förlovad Gillar: Min flickvän, min katt & kompisarna Ogillar: Insekter, speciellt spindlar & silverfiskar Musik: 50hertz, Mai Kuraki, Boa & Maaya Sakamoto
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:34 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Namn: Ehrm, ska man säga namn nu också? Dargh, Christian. THERE, I SAID IT! D: Smeknamn: Chrille och Nima(-___-). Åldern: Snart 13. D:< Gillar: Lite vadsomhelst. Ogillar: Nästan allt.... eller inte.
Ok, ummm, det är allt? Och vadå? En bild? Va, men nej! Ingen bild, neeein. Har ingen normal bild förövrigt. >:3 Jag har en bild på dig ninja NEEEEIN!!! DAS HAST DU NICHT!!!! NEEEEEEEEIN!!! gonk .. Jag kan inte tyska sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:39 am
Nightmare Asura Han sa "Nej! Det har du inte! Nej!" (Förkortade lite) Oh.. <.< Men det har jag 3nodding Varför svara du inte på mitt PM då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:40 am
Nightmare Asura Petsy Oh.. <.< Men det har jag 3nodding Varför svara du inte på mitt PM då? Lugn, jag har inte läst det än ju sweatdrop Okej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:10 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth HUR HAVER DU BILD PÅ MIG?!!"?½"3 Jag har massor av gömda kameror i ditt rum ninja nej men seriöst.. du hade ju en bild på CN förut, så jag sparade den då 3nodding Men den var ju skit liten. XD Och den är gammal också. razz Jo men.. du har säkert inte växt mycket sen dess ändå xp <. < har jag visst. Men jag är fortfarande kort. xD Plutt *Klappa på huvet* blaugh And now I hate you. Älskar dig också >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 3:35 am
Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy Nån har editat min post! eek VEM FAN ÄR DET? scream *Tittar anklagande på nån av mod:arna* Säkert att den är ändrad då? ._. Titta på första sidan om nåt är fel så ändrar jag det.
Har uppdaterat hit. 100% säker på det ._. o_O Är det något fel på informationen just nu? Nä sweatdrop Det var konstigt. ._. Men då är det återställt iaf. Det är ju bra det. Mm >.> 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|