Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
REACTIE topic!!! voor prikbord en announcement sticky Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 8:48 am

sweatdrop

Oke jullie zijn niet zo into Gaia verder he?

In het normale forum heb je een forum, Gaia community discussion, GCD. Daar bespreken mensen alle storyline en over Gaia zaken, er is een sticky gemaakt door ene calmer en zal iets van storyline heten, in de tweede post staat een hele lange samenvatting van alle events en storyline updates, daar kun je het vinden.
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 1:54 pm

ok dank je ga t zo lezen biggrin biggrin biggrin biggrin

Digipyro

Tranbo

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 12:51 am

XD
nee ik ben niet erg into gaia idd

wist wel dat dat topic een keer gelinkt was maar ik wist niet waar die nou eigenlijk stond
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 1:19 am

heb t helemaal gelezen !! biggrin biggrin biggrin biggrin ge wel dig !! heb nu echt enorm veel zin om weer te tekenen ookal kan t niet vanwege stage verslag en foto project sad .. maargoed, wanneer is der weer n event ^^ ik wil dan ook mee doen biggrin

Digipyro

Tranbo

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:07 am

ja ik ben ook weer up to date razz al snap ik er niet veel van. werd die gambino een octopus ofzo? XD
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 3:15 am

huh...... ? een octopus ? waar heb je dat gezien ? t laatste wat ik zag was dat j.f.g met z'n handen omhoog stond dat ie terug uit de dood was.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 6:26 am

Hij was nooit dood! *drama, drama* Hij leefde voort in Gino!!! .......... Gino was possessed XD Wel Flauw dat Gambino terug komt, maar dat de Von Helsons dood blijven crying
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 9:43 am

lol, tjah ik mis ze nie razz sorry XD

ben benieuwd wat ie nu weer van plan is. toch niet weer een toren bouwen he razz

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 1:59 pm

De Von Helsons hebben in mijn ogen niet de diepgang gekregen die ze verdienden crying Ze zijn nogal flat characters gebleven crying
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:18 pm

Schijnbaar waren ze bedoeld als flat characters... maar er zou wel weer een update komen die wat met ze temaken heeft. fam, denk ik.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:28 pm

ik hoop het niet, t maakt t namenlijk ook wel n beetje standaart dat iedereen onstervenlijk is... wat ik nu eigenlijk wel eens wil weten is: wie of wat die vrienden van gambino steeds doen bv edmund.) wat meer uitlichten die hap razz
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:31 pm

Eastvane
ik hoop het niet, t maakt t namenlijk ook wel n beetje standaart dat iedereen onstervenlijk is... wat ik nu eigenlijk wel eens wil weten is: wie of wat die vrienden van gambino steeds doen bv edmund.) wat meer uitlichten die hap razz

Vrienden van gambino?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:42 pm

Darlaa
Eastvane

Vrienden van gambino?

http://graphics.gaiaonline.com/images/event/manga/f89a74805e7213be0518ec0baa1db161.jpg

ik had ergens anders nog n pic gezien waarin werd toegelicht dat gambine opzoek naar z'n zoon was en desperate met edmund aan t praten was, die n paar sec later z'n tellie opnam en wegliep XD .
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:17 am

Oh ja, de kerstupdate! Gino was zijn geheugen kwijt XD

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 9:26 am

Het zijn geen vrienden van Gambino (edmunt wel)

Het G team een leuke speling op een superhelden team het zijn gewoon de sterkste mannen van Gaia XD (edmunt; leger gast, Leon; wachter. Logan; wolverine x men) XD die willen vechten voor Gaia maar de plank steeds mis slaan, voor lol.
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games