|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 6:36 am
Skitsnygg. *Kommentar* Älskar också färgerna. Båda två är duktiga. x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 2:39 am
Och dit kommer jag också självklart!
Deviant är nere ett tag, får kolla på affischen senare sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 2:54 am
Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:46 am
FrodoLouLou Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp Jag har en liten hatt som jag kommer ha med mig smile , kommer sätta fast en lapp på den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 4:10 am
Sakana-sama FrodoLouLou Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp Jag har en liten hatt som jag kommer ha med mig smile , kommer sätta fast en lapp på den Yay whee Jag är inte ensam! WoHOO xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:06 am
FrodoLouLou Sakana-sama FrodoLouLou Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp Jag har en liten hatt som jag kommer ha med mig smile , kommer sätta fast en lapp på den Yay whee Jag är inte ensam! WoHOO xd Inte för att någon komemr komma ihåg mig, eller att jag är en intressant person. Men, ändå...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:10 am
Sakana-sama FrodoLouLou Sakana-sama FrodoLouLou Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp Jag har en liten hatt som jag kommer ha med mig smile , kommer sätta fast en lapp på den Yay whee Jag är inte ensam! WoHOO xd Inte för att någon komemr komma ihåg mig, eller att jag är en intressant person. Men, ändå... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 6:17 am
Sakana-sama Inte för att någon komemr komma ihåg mig, eller att jag är en intressant person. Men, ändå... jag kommer minnas dig 3nodding skulle uppdatera din info men det krånglade så jag fick göra om det 3 ggr.... kanske lite dålig anledning att minnas folk för det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:10 am
FrodoLouLou Sakana-sama FrodoLouLou Nån mer som tänker trycka upp en post it lapp i pannan där det står ert gaia namn? whee xp Jag har en liten hatt som jag kommer ha med mig smile , kommer sätta fast en lapp på den Yay whee Jag är inte ensam! WoHOO xd Ska cosplaya som min avatar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:12 am
chibi_chan Ni ska väl komma på fredagen? Så då kommer du inte behöva komma ihåg vilket håll du ska gå. För vi (inte Marcus) kommer och hämtar dig och resten på stationen. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:18 am
Men Marcus lilla, mamma och jag ska hämta dem. Åker du med får vi inte plats i bilen. Det var jag som bjöd hit Tindy, remember. (Du får ändå träffa henne...) stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:20 am
ahhh......är det inte fint med syskonkärlek? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 2:55 pm
Blir man dödad om man cosplayar? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:28 pm
.choke on candy. Blir man dödad om man cosplayar? ninja ja ablsolut 3nodding eller kanske inte o.o ska kolla upp det XP men annars tror jag folk kommer gilla cosplays ^^, har du sett den nya planchen förresten? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:38 pm
Chibi_Chocobo .choke on candy. Blir man dödad om man cosplayar? ninja ja ablsolut 3nodding eller kanske inte o.o ska kolla upp det XP men annars tror jag folk kommer gilla cosplays ^^, har du sett den nya planchen förresten? smile Yays! Chibi-kun! *le glompu* whee heart
Jo, jag såg planchen. Fiiiiin. 3nodding
Imorgon flyttar jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |