Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Shimattabaka

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 12:43 am

Yla-aste, 8 luokka. gonk
PostPosted: Wed Nov 02, 2005 12:21 pm

Woah!Sain ensimmaisen moduulin kurssiarvosanaksi 4!! eek surprised Jee!!!!
Aki Wahlmanin osuudesta tentissa sain arvosanaksi kokonaiset 2,heh heh. sweatdrop Olenpas mina tyhma.No toisaalta en edes vaivautunut kasaamaan vastausta kunnolliseen esseemuotoon vaan kirjoitin putkeen mita vain mieleen palkahti.

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 2:56 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Nov 03, 2005 2:44 am

Yh, tuli tehtyy enkun koe, joka oli eksoottisen arsyttava stare
En jaksanu pantata paljoo koko kokeeseen mut tuli jotain mieleen kokeen aikana mita olin kasitelly rolleyes No, toivon kuitenkin ett se menee lapi...

Kylla nukuttaa... Tekis mieli joskus nukkuu pommiin mut kuitenkin joku mun luokkalaisista tulee herattaa ylos stare

Nyyh, eras kiinalainen jatka ei tuu enaa takas kouluun, se sai toita nokiasta crying
Nyt en voi enaa katsella sita jatkaa... "niisk"

ToraHiksa

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 1:20 pm

Noni.

Kirjoitin wannabe-provon puheen suomalaisten typeryydesta.

Eli huomenna teen itsestani (taas) idiootin luokan edessa, ja se viela videoidaan rolleyes
PostPosted: Fri Nov 04, 2005 12:30 pm

Liftrasir
Noni.

Kirjoitin wannabe-provon puheen suomalaisten typeryydesta.

Eli huomenna teen itsestani (taas) idiootin luokan edessa, ja se viela videoidaan rolleyes
Kivat sulle.
Ootko muuten menossa huomenna (lauantaina) hirvipeijaisiin?

Tanaa tuli tossa katottuun koulussa joku eksoottisen tylsa elokuva, johon meni mun ja Aeriksen yks vapaa tunti turhaan, murr domokun
Meen joskus hirttamaan sen open ninja

ToraHiksa

Jonsii

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 4:45 am

Psykologian kokeesta 9+ ja tekstitaidon kokeesta (ainoana ryhmassa) taydet pisteet. Viela jannitan biologian ja matikan kokeita, biologian kokeesta pitaa varmaan tapella hetken aikaa opettajan kanssa. Veikkaan etta se sanoo etta mina luin diagrammia vaarinpain (kuten luinkin), vaikka kirjassa on myos esimerkki etta olisin lukenut sita aivan oikeinpain.
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 5:42 am

Maanantai: Ruotsin koe.
Torstai: Yhteiskuntaopin koe.
Perjantai: Fysiikan koe.
+ Paikkakunnalta pois muuttanut kaveri koko viikon kylassa, ei jaa aikaa kamulle kun olen maanantai ja tiistai illat harrastuksien takia varattu.
Perseesta.

thoughtless`

AoiOnaga

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 8:33 am

Lukion 1. vuosi, Oulun (epä)normaalikoulussa. Ihan ok koulu kait, liiankin hyvaa ruokaa... (melko useat on ilmoittaneet syyksi tanne tuloon ruuan...)
Perjantaina oli taman jakson ensimmaisia suurempia kokeita, englannista ja maantiedosta. Kummatkin meni ihan hyvin... Ylaasteesta kaikki numerot on tippunut mutta hyvinhan tama sujuu. Sain kylla sydarin kun kuulin etta sain todistukseni ainoan kympin filosofiasta..

Harrastan muuten aina kokeissa sekoilua. Jos en tieda vastausta, tulee paasta aina kaikenlaista puutaheinaa. mm. "Kumpuaminen = ilmio, jossa pohjavesi aiheuttaa maan pinnan muokkautumisen kummuiksi" rolleyes
Kolme (vai 2?) viikkoa koeviikkoon...
PostPosted: Fri Nov 11, 2005 4:41 am

PrrKELE! scream

Koulu loppui, on perjantai, mutta arvatkaa paasenko taalta! Jotkut keket linnoittuneet tuonne kahvioon, kahvion toisella puolella on naulakot, naulakoilla on minun tavarani. Ja kahvion ovessa lappu "Ei Lapikulkua!"

Nyt muuten oli ensimmainen viikko jolloin en ollut tahallani/vahingossa yhtaan tuntia poissa ninja

Kolmoset ja neloset antavat hyvan kuvan nuoremmille, kaikki lintsaavat sen minka kerkeavat. Opettaja juuri kehui miten valmistuneiden tulokset ovat ainakin tahan asti olleet (tahan valiin moittivia katseita) maan keskitason ylapuolella, eli mahtaa menna jossain todella paskasti.

HOO! Nyt ne lahti sielta, paasen pois!

Liffy Glitter

ToraHiksa

PostPosted: Wed Nov 16, 2005 4:24 am

Kiiivvaaaaa... Lauantaina ja sunnuntaina pitais olla koulussa talla viikolla, eipa multa onnistu kun on 4H-kerho mulla pidettavana, pitaa sit rehtorille puhuu koko asiasta ett en voi olla viikonloppuna koulussa.
Mutta toisaalta se on parempi etten jaa viikonlopuks kouluun, kertakaikkisesti en jaksa olla koulussa stare
PostPosted: Wed Nov 16, 2005 1:09 pm

Poiminta Carmenin "minustako restonomi"-raportista:

"...molestelin Englannissa seitseman kuukauden ajan..."

whee Siis kyseessa inha kirjoitusvirhe. Punaisella ympyroity kohta raportissa.Heh heh.

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Nov 17, 2005 5:05 am

Yar.

Huomenna abipaiva Joensuussa.
Opettaja: En mina valita missa te juoksette jos nalka tulee!

Yar, meaning, meika karkaa ostoksille whee
En ole muutenkaan yliopistoon menossa, en pida niin tarkeana niita esittelykierroksia.
PostPosted: Thu Nov 17, 2005 7:09 am

Liftrasir
Yar.

Huomenna abipaiva Joensuussa.
Opettaja: En mina valita missa te juoksette jos nalka tulee!

Yar, meaning, meika karkaa ostoksille whee
En ole muutenkaan yliopistoon menossa, en pida niin tarkeana niita esittelykierroksia.

Minun abipaivani menivat erilaisia kynia ja karamelleja keratessa eri pisteista...ja lopuksi minakin eksyin ostoksille. xd

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Nov 18, 2005 8:54 am

Eli abipaivasta meni suurin osa kaupungilla. Viimeisen tunnin ajaksi palasin yliopistolle missa joku hassu tyyppi tuli hopisemaan minulle mangasta. heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces