|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 5:42 am
das toch ook geen relatie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:09 am
goed goed bezig met school, met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:10 am
Ja ook goed.
Niet zo goed met me gaia al een weekje ofzo. Komt mischien door me oude versie van IE
de avatars tonenn niet en de acties enzo ach verder geen probleem mee blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:14 am
.~Horsie~Anne~. Ja ook goed. Niet zo goed met me gaia al een weekje ofzo. Komt mischien door me oude versie van IE de avatars tonenn niet en de acties enzo ach verder geen probleem mee blaugh er was laatst een bericht dat ze een oude ie versie niet meer zouden ondersteunen ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:19 am
Ja dat bedoel ik nou!
Yay! Net zo'n 10k gehad voor een overdosis silk uit zomg heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:20 am
.~Horsie~Anne~. Ja dat bedoel ik nou! Yay! Net zo'n 10k gehad voor een overdosis silk uit zomg heart lols speel je veel zomg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:22 am
Nee valt best mee. Heb een tijdje gehad dat ik het inderdaad non stop deed. Nu verkoop ik alle materials voor veelste goedkope prijzen, hebbik btje geld, en opgeruimt staat netjes heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:24 am
.~Horsie~Anne~. Nee valt best mee. Heb een tijdje gehad dat ik het inderdaad non stop deed. Nu verkoop ik alle materials voor veelste goedkope prijzen, hebbik btje geld, en opgeruimt staat netjes heart ik speel nooit zomg, ik test het wel soms.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:26 am
je moet echt ongeloooofelijk veel orbs hebben om naar het strand te kunnen. Want anders dan word je gewoon ge-dazed-poked! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:27 am
.~Horsie~Anne~. je moet echt ongeloooofelijk veel orbs hebben om naar het strand te kunnen. Want anders dan word je gewoon ge-dazed-poked! sweatdrop ik vind het strand vet :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:38 am
Ja behalve voor de Land Shark en alle andere beestjes cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:39 am
.~Horsie~Anne~. Ja behalve voor de Land Shark en alle andere beestjes cry ja landhark ben ik nooit tegen gekomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|