|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 9:39 am
Heey allemaal, zoals beloofd kom ik hier ook weer ff kijken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 11:30 am
Hmn, het is tijd dat ik hier mijn hoofd ook eens weer laat zien. *kijkt rond* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 1:05 pm
Ik moet hier ook weer wat meer rondhangen, maar ja, school had me even in beslag genomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:33 am
Kassiopeia! ^_^
Schijnt in de rest van Nederland ook het zonnetje? Of heb ik gewoon geluk gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:37 am
Nu drijven er wat schapen in de licht maar daarnet was hier ook volop zon! 8D
Trouwens.. ik dacht serieus dat ik scheel aan het worden was toen ik opeens off-topic dingen bij entertaiment zag. Maar toen las ik dat er niks spooky aan was (en ik dus niet scheel ben xD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:40 am
Geluk, puur geluk. Hier in Groningen is het regen, heel weinig maar het is er, het waait hier ook. Vreemd genoeg is er ook een zon die door de wolken heen schijnt, ik zie alleen geen regenboog. Vreemd weer hier in Groningen.
Ik kijk weer naar buiten en zie dat het gestopt is met regenen. Heb ik al gezegd dat het hier een vreemd weertje is? Erg wisselvallig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 5:11 am
Die clip had ik nog nooit gezien XD Gaaaf! Nummer ken ik wel, uf curse.
En yay, oude gezichten!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 7:44 am
hier is het ook hele dag mooi weer.
oude gezichten zijn leuk. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 8:43 am
ligt er aan op welke manier je "oude gezichten" bedoeld... ik heb de hele ochtend bejaarde mensen geholpen... en toen ging ik guitar hero doen... heel hard... ze horen het toch slecht...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 12:35 am
herrineren jullie dat ik vertelt heb over mijn vriendin van 22?
nou.. ze heeft het uitgemaakt... (en het nu al een nieuw vriendje) omdat ik geef om een goede vriendin van mij (die dit weekend verkracht is, dus ik steun haar nu super veel)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 4:54 am
-knuff-
Jij verdient iemand veel beter dan iemand die jou zomaar dumpt! En vrienden zijn belangrijk. Heel goed dat je haar steunt in moeilijke tijden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 5:34 am
Dashinator herrineren jullie dat ik vertelt heb over mijn vriendin van 22? nou.. ze heeft het uitgemaakt... (en het nu al een nieuw vriendje) omdat ik geef om een goede vriendin van mij (die dit weekend verkracht is, dus ik steun haar nu super veel) dat is echt een k*t reden om iemand te dumpen evil en lol ja nee ik bedoelde niet die oude gezichten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|