|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:05 pm
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun gnager tebax på din svans domokun Grr ! *biter hårdare på armen* *borrar in tänderna i din svans*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:05 pm
Silence_P Valkyria86 Jo, jag mräker det.. Har lite för lite guld för det just nu bara... Ekk.. Okejj! Mmm... Eller jag vet inte.. Kanske har lite ok... Hum... 1.4k för tillfället.. Kanske räcker.. Vad vet jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:06 pm
hum...dags att dusha *klänger ut ur frysdisken* g'natt folket *vinkar och lullar ut genom dörren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:07 pm
Valkyria86 Silence_P Valkyria86 Jo, jag mräker det.. Har lite för lite guld för det just nu bara... Ekk.. Okejj! Mmm... Eller jag vet inte.. Kanske har lite ok... Hum... 1.4k för tillfället.. Kanske räcker.. Vad vet jag.. Jag köpte prisoners schakles för 1K idag.. och Ball and chain för 2K! 1.4K räcker nog till en början med... Tror jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:08 pm
Silence_P FrodoLouLou *gäspar lite och petar tillbaka* whee xp  eek ........ whee ...*peta på den knugliga mössan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:09 pm
Valkyria86 Silence_P Valkyria86 Jo, jag mräker det.. Har lite för lite guld för det just nu bara... Ekk.. Okejj! Mmm... Eller jag vet inte.. Kanske har lite ok... Hum... 1.4k för tillfället.. Kanske räcker.. Vad vet jag.. Jag köpte prisoners schakles för 1K idag.. och Ball and chain för 2K! 1.4K räcker nog till en början med... Tror jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:10 pm
Nej, om man skulle ta och dra sig.. VI syns väl imorgn eller någonting.. SKa bara ta en vända till marketplase också ... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:12 pm
Aaah Silence_P. Gimme your OMG! questar för den nu. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:12 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *gäspar lite och petar tillbaka* whee xp  eek ........ whee ...*peta på den knugliga mössan* xd Ne du! Nu ska jag försöka sova lite... Du får ha de så bra! Natti,, *Kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:13 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *gäspar lite och petar tillbaka* whee xp  eek ........ whee ...*peta på den knugliga mössan* xd Ne du! Nu ska jag försöka sova lite... Du får ha de så bra! Natti,, *Kram* ja med whee å du får också ha det bra i skolan och allt gonatt ^_^ *krama tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:13 pm
Ingen som skulle kunna donare typ 4000 spänn?? skulle vara ÄCKLIGT jävla bra då kan ja köpa soldat rocken Iaf ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:17 pm
Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun gnager tebax på din svans domokun Grr ! *biter hårdare på armen* *borrar in tänderna i din svans* *gnyr till* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:18 pm
vafan döper man en hatt till OMG för??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:21 pm
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun gnager tebax på din svans domokun Grr ! *biter hårdare på armen* *borrar in tänderna i din svans* *gnyr till* crying lät gulligt!! vill höra igen!! *borrar in tänderna ÄNNU djupare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:24 pm
Mr.J Grr ! *biter hårdare på armen* *borrar in tänderna i din svans* *gnyr till* crying lät gulligt!! vill höra igen!! *borrar in tänderna ÄNNU djupare* *skriker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|