|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:55 pm
nou de announcement heeft goed werk vericht, wat een drukte hier nu zeg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 1:04 am
Ja, maar de vraag is, hoeveel zullen er uiteindelijk blijven? Ach, als het al 2 extra zijn, ben ik tevreden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:34 am
Shaelena, ik lieg nooit!! Ben de eerlijkheid zelve! ;3
Hoi allemaal! Ik heb het al een paar keer gelezen, maar wat een gezellige drukte! Dat de GPM (Guild PM) heeft gewerkt geeft een behoorlijke rush! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:21 am
eyy hoe is het allemaal? gaat ook goed op school enzo? heb stage dus ben weinig on op gaia helaas><...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:31 am
Miilky-Chan kittyocean Hei-ho =D Heerlijk die drukte! *biedt schaal aan* Hey, waar zijn de koekjes gebleven??! *onschuldige blike* 3nodding Nouu !! >:[ ik wou eten. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:37 am
-rent hyperactief rondjes-
Moet iets doen, moet iets doen, moet iets doen. Moet mijn hoofd en gedachten bezig houden. Wat moet ik doen, wat moet ik doen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:45 am
Hallo iedereen! =P Ik ben net een paar dagen lid van Gaia, en ik ben sinds gister lid van ADPE... Ik ben dus nogal nieuw XD
Maarja, hoe is het met iedereen? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:52 am
Welkom in de guild! Bevalt het op Gaia en kan je je weg een beetje vinden?
Met mij gaat het goed, nou ja op het hyper gedeelte na xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 9:13 am
Little Yucca Hallo iedereen! =P Ik ben net een paar dagen lid van Gaia, en ik ben sinds gister lid van ADPE... Ik ben dus nogal nieuw XD Maarja, hoe is het met iedereen? =D Ik ken je natuurlijk al xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 10:47 am
oké oké oké, ik heb de guild PM ook gelezen =D ik ben alleen wat slomer met reageren, volgens mij heb ik de rush al gemist :')
hoe hectisch was het? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:37 pm
kittyocean Ja, maar de vraag is, hoeveel zullen er uiteindelijk blijven? Ach, als het al 2 extra zijn, ben ik tevreden =D /Me stays, i hope so (A) ALs ik er af en toe aan herrinerd word. Kom ik hier zkr wel af en toe smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:49 pm
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat we zo'n impact konden hebben!
Maar het zou gezellig zijn als veel mensen bleven plakken. Nieuwe gezichten en gedachten kunnen nooit kwaad om een goed/leuk/onzinnig gesprek mee te voeren ^_^
Maar goed, hoe is het met iedereen verder?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:54 pm
hier gaat het goeeeed^^ zit lekker tv te kijken, hotel babylon op net 5 razz
en ik agree met Scaryloui, als je af en toe maar herinnerd word dat deze Guild bestaat, kom je vaker terug :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:57 pm
Echt waar? -zet tv aan-
Ow, maar het is een van de nieuwere seizoenen. Ben meer een fan van het 1e seizoen ^_^
En ik ben echt blij dat we nu GPM's hebben, echt super handig voor de guildcaptains om algemeen nieuws (over bijv activiteit) te verspreiden :9
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 1:25 pm
jaa, de eerste seizoenen waren beter :/ toen rebecca en jackie en anna er nog waren enzo sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|