|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:53 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ... *snurrar in sig i mössan* eek *Tar av sig mössan* Hoppas du inte sitter fast bara! whee *kurrar och somnar* *Petar På* Kan jag få tebaka min Mössa? sweatdrop *vaknar lite* >.o ehe?...oj...förlåt sweatdrop *kryper ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:54 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ... *snurrar in sig i mössan* eek *Tar av sig mössan* Hoppas du inte sitter fast bara! whee *kurrar och somnar* *Petar På* Kan jag få tebaka min Mössa? sweatdrop *vaknar lite* >.o ehe?...oj...förlåt sweatdrop *kryper ut* De gör inge! *Pet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:54 pm
prrnill Valkyria86 *smyger sig på och tuggar lite i vaden* eek Min vad!? gonk Äsch.. ät du..*krypa innanför byxbenet på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:55 pm
Silence_P Valkyria86 Silence_P Vaddå! Jag har tjänat så mycket flera ggr på en dag! Vad gör du då? Köper billigt och säljer dyrt? Köper billigt och säljer med normalt pris typ! ok, men jag hittar aldrig de där jätte billiga sakerna.. >-<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:56 pm
scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:56 pm
Valkyria86 Silence_P Valkyria86 Silence_P Vaddå! Jag har tjänat så mycket flera ggr på en dag! Vad gör du då? Köper billigt och säljer dyrt? Köper billigt och säljer med normalt pris typ! ok, men jag hittar aldrig de där jätte billiga sakerna.. >-< När dom väl kommer upp i MarketPlace så gäller de o va först på o köpa de! Dom försvinner på några sekunder!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:57 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ... *snurrar in sig i mössan* eek *Tar av sig mössan* Hoppas du inte sitter fast bara! whee *kurrar och somnar* *Petar På* Kan jag få tebaka min Mössa? sweatdrop *vaknar lite* >.o ehe?...oj...förlåt sweatdrop *kryper ut* De gör inge! *Pet* whee *gäspar lite och petar tillbaka* whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *gäspar lite och petar tillbaka* whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Valkyria86 Silence_P Valkyria86 Silence_P Vaddå! Jag har tjänat så mycket flera ggr på en dag! Vad gör du då? Köper billigt och säljer dyrt? Köper billigt och säljer med normalt pris typ! ok, men jag hittar aldrig de där jätte billiga sakerna.. >-< När dom väl kommer upp i MarketPlace så gäller de o va först på o köpa de! Dom försvinner på några sekunder! Jo, jag mräker det.. Har lite för lite guld för det just nu bara... Ekk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:58 pm
Valkyria86 Jo, jag mräker det.. Har lite för lite guld för det just nu bara... Ekk.. Okejj!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:00 pm
Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:01 pm
Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:03 pm
Blixtra Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun gnager tebax på din svans domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:04 pm
Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra scream NU KOMMER JAG FÖR ATT ÄTA UPP ER!! ha ha ha lessen o gö dig besviken gullet me nja e så stor i käften så ja käkar nog dej istället *_* *börjar bita på din arm* domokun gnager tebax på din svans domokun Grr ! *biter hårdare på armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|