|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:10 pm
Normaal heb ik op zaterdag altijd wedstrijd, dus ik vind het heerlijk om even helemaal niets te doen ^_^ Hihi, ik heb ook glas cola naast de computer staan x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:22 pm
oeh jij ook cola. Zo lekker gezond 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:25 pm
Lekker is niet vies c;
Maar de fles had wel een ik-kies-bewust-logo. Of wat dat ding ook mag betekenen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 2:23 am
Ik ga zo naar onze eerste familie meeting... bowlen (argh!) en eten (malle jan = leuk!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 2:50 am
@Zakou: cola met een ik-kies-bewust-log :'). De wereld moet niet gekker worden zeg!
@kitty: bowlen - argh!?. Ik vind bowlen wel lollig. In het begin haal ik nooit punten en stap ik telkens over de lijn, maar dat maakt het alleen maar grappiger. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 3:11 am
Nou ja, Cola is zo erg toch niet xD
thisiswhyyourefat.com sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 3:20 am
Niet dat je er meteen dik van wordt. Maar je tanden verdwijnen erin toch xD Thuis niet zo vaak, maar als ik op stap ben drink ik regelmatig cola. Toch heb ik nog al m'n tanden xD.
Redbull schijnt nog slechter te zijn hea, nu we het hier toch over hebben :'')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 5:27 am
Eigenlijk is alleen water goed voor je tanden xD De rest van de dranken zit vol met suiker of vol met zuur. Beide is funest voor je tanden :3
Bowlen xD Haha standaard studenten avondje uit omdat het niet al te duur is. Laatst met links (ben rechtshandig) 3 strikes achter elkaar gegooid xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 11:56 am
Zeissothafar says: RedBull is grote troep, maar het is wel lekker en je krijgt wat extra energie. Maar als het verhaal van bier kent, weet je ook wat er met RedBull gaat gebeuren. En ik hoop dat ik gelijk heb, je raakt er behoorlijk snel aan verslaafd >,<
Bowlen is trouwens wel cool, als je vingers in een bal passen die niet te zwaar is voor je razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 1:16 am
Redbull is alleen slecht voor je als je niet beweegt. Daarmee bedoel ik werken of sporten of zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 7:46 am
Redbull geeft je Vleugels! Je kan niet stil blijven zitten c;
Maar goed dat kan ik ook niet zonder :9
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 10:57 am
Volgens mij is het bij mij op school verboden om Redbull bij je eindexamen te drinken :'). Al het andere mag wel.. oh ja behalve alcoholish spul natuurlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:40 am
oh, gaat wel... ik ben deels blij (ik heb een 300K duurde pendant en 890K gold) maar ik ben er achter gekomen dat mijn beste vriend tegen me loog... ze gebruikte me alleen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|