|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:32 pm
Mr.J NEEDAR GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLDDDDDDD gonk *desperat* ...... Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 18915
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 oni-chan Valkyria86 oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool xd då bränner den ut mina ögon *pekar på sina glasögon* haha... oo ja... im so good... razz ohja minst blaugh yeeeey! ginza funkar *på bättre humör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar* coolt.. får rätt bra betyg.. hum.. ska ändra texten som sagt.... tycker den blev lite tråkig annars, vet ej riktigt varför.. kanske rutan med grejerna ser lite tråkig ut? bara en ruta.. annars var den ju inte så tråkig. mjo.. kom på att man kanske kan göra lite mönster i den.. hehe... smart sak på g.. kanske... hehe... *springer och ändrar igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  Wow.. men man ser inte texten så bra... sweatdrop 8/10 Nej jag la märket till det nu... HEhe... Jag övar.. BLir bättre... razz SKa ändra det, för den här hgången har jag INTE slängt ort pds kopian.. braa. duktig flicka wink jaa.. ändrade texten lite också.. *kikar ner på hans ishlist* jag ahr blivit lite smått bättre va? xp mm. om du kikar noga så ser du att jag har ändrat på min, så nu har jag rätt kläder på mej 3nodding fast fortfarande fel frisyr. (ett annat fel jag märkte, som förmodlgen ingen annan märker razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:33 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag?? eek .... whee ja det var det sad mmm,, Men men! Hur e de med dig då? 3nodding förkyld sad kan knappt andas >_< ..men men....sj då? ninja sad Tråkigt! Med mig e de bra! Förutom att skolan börjar imorrn! Jag började i onsdags så du ska inte klaga >_<.....eller jo det ska du...men iaf sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:34 pm
FrodoLouLou Jag började i onsdags så du ska inte klaga >_<.....eller jo det ska du...men iaf sweatdrop xd Vad har du gjort idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:34 pm
Valkyria86 Nidder Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar* coolt.. får rätt bra betyg.. hum.. ska ändra texten som sagt.... tycker den blev lite tråkig annars, vet ej riktigt varför.. kanske rutan med grejerna ser lite tråkig ut? bara en ruta.. annars var den ju inte så tråkig. mjo.. kom på att man kanske kan göra lite mönster i den.. hehe... smart sak på g.. kanske... hehe... *springer och ändrar igen* hehe xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:35 pm
Silence_P FrodoLouLou Jag började i onsdags så du ska inte klaga >_<.....eller jo det ska du...men iaf sweatdrop xd Vad har du gjort idag då? ^_^ Jag har vart på ett flygfält i Eskilstuna 0_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:36 pm
oni-chan Valkyria86 oni-chan Valkyria86 oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool xd då bränner den ut mina ögon *pekar på sina glasögon* haha... oo ja... im so good... razz ohja minst blaugh yeeeey! ginza funkar *på bättre humör* Va massa bra ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:36 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Jag började i onsdags så du ska inte klaga >_<.....eller jo det ska du...men iaf sweatdrop xd Vad har du gjort idag då? ^_^ Jag har vart på ett flygfält i Eskilstuna 0_o Hmm! Flygfält??.. Har du tittat på Bilar?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:38 pm
Silence_P Mr.J NEEDAR GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLDDDDDDD gonk *desperat* ...... Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 18915 18k??????????? AAAAAARGH jag har 9000 o needar 22k...... lr iaf 13k till o börja me....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 oni-chan Valkyria86 oni-chan Valkyria86 oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool xd då bränner den ut mina ögon *pekar på sina glasögon* haha... oo ja... im so good... razz ohja minst blaugh yeeeey! ginza funkar *på bättre humör* Va massa bra ^.^ yupyup...fast nu kommer jag inte in på bankhelvetet gonk man har 3 futtiga sekunder på sig att skriva in ett kontrollnummer på 8 siffror domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu får det fan va så här! *pelar på signaturen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:39 pm
Mr.J Silence_P Mr.J NEEDAR GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLDDDDDDD gonk *desperat* ...... Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 18915 18k??????????? AAAAAARGH jag har 9000 o needar 22k...... lr iaf 13k till o börja me.... de e bara o spara!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|