|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:24 pm
Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar* coolt.. får rätt bra betyg.. hum.. ska ändra texten som sagt.... tycker den blev lite tråkig annars, vet ej riktigt varför.. den har utstrålning *flinar snett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag?? eek .... whee ja det var det sad mmm,, Men men! Hur e de med dig då? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Valkyria86 jiminijon Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  9 3nodding 9 av....? ok.. behövr hjälp här.. ska ändras och så? 9/10 vet inte S:ok, ska ändra texten lite..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:25 pm
såja jiminijon...du slipper hälsa på mig..*åller i sin arm lite extra hårt* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:26 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag?? eek .... whee ja det var det sad mmm,, Men men! Hur e de med dig då? 3nodding förkyld sad kan knappt andas >_< ..men men....sj då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:27 pm
oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:27 pm
FrodoLouLou såja jiminijon...du slipper hälsa på mig..*åller i sin arm lite extra hårt* sweatdrop ok xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:28 pm
Valkyria86 Nidder Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  Wow.. men man ser inte texten så bra... sweatdrop 8/10 Nej jag la märket till det nu... HEhe... Jag övar.. BLir bättre... razz SKa ändra det, för den här hgången har jag INTE slängt ort pds kopian.. braa. duktig flicka wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BättrE?  Har bara ändrat texten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag?? eek .... whee ja det var det sad mmm,, Men men! Hur e de med dig då? 3nodding förkyld sad kan knappt andas >_< ..men men....sj då? ninja sad Tråkigt! Med mig e de bra! Förutom att skolan börjar imorrn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:29 pm
Valkyria86 oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool xd då bränner den ut mina ögon *pekar på sina glasögon*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  Wow.. men man ser inte texten så bra... sweatdrop 8/10 Nej jag la märket till det nu... HEhe... Jag övar.. BLir bättre... razz SKa ändra det, för den här hgången har jag INTE slängt ort pds kopian.. braa. duktig flicka wink jaa.. ändrade texten lite också.. *kikar ner på hans ishlist* jag ahr blivit lite smått bättre va? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar* coolt.. får rätt bra betyg.. hum.. ska ändra texten som sagt.... tycker den blev lite tråkig annars, vet ej riktigt varför.. kanske rutan med grejerna ser lite tråkig ut? bara en ruta.. annars var den ju inte så tråkig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:31 pm
oni-chan Valkyria86 oni-chan den har utstrålning *flinar snett* o ja, passa dig så att du inte blir bländad cool xd då bränner den ut mina ögon *pekar på sina glasögon* haha... oo ja... im so good... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:31 pm
NEEDAR GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLDDDDDDD gonk *desperat* ......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|