|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:17 pm
Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 jiminijon Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  9 3nodding 9 av....? ok.. behövr hjälp här.. ska ändras och så? 9/10 vet inte S:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P *springer iväg* Hjääälp! En jättesor boll rullar mot mig! whee mwhahaha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:18 pm
Silence_P jiminijon öhu.. surprised jag började förra veckan Ahaa! snart ska jag träffa dig också eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:18 pm
FrodoLouLou Silence_P *springer iväg* Hjääälp! En jättesor boll rullar mot mig! whee mwhahaha domokun Ihhh! *Gömmer sig* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:19 pm
jiminijon Silence_P jiminijon öhu.. surprised jag började förra veckan Ahaa! snart ska jag träffa dig också eek xd eek Just de! De e i helgen va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:20 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon öhu.. surprised jag började förra veckan Ahaa! snart ska jag träffa dig också eek xd eek Just de! De e i helgen va? mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:21 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon öhu.. surprised jag började förra veckan Ahaa! snart ska jag träffa dig också eek xd eek Just de! De e i helgen va? mm Happ!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *springer iväg* Hjääälp! En jättesor boll rullar mot mig! whee mwhahaha domokun Ihhh! *Gömmer sig* whee eek ....*slutar rulla*...hellou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  Wow.. men man ser inte texten så bra... sweatdrop 8/10 Nej jag la märket till det nu... HEhe... Jag övar.. BLir bättre... razz SKa ändra det, för den här hgången har jag INTE slängt ort pds kopian..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon öhu.. surprised jag började förra veckan Ahaa! snart ska jag träffa dig också eek xd eek Just de! De e i helgen va? mm Happ! det är för många jag ska hälsa på! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:22 pm
FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Valkyria86 *snubblar in* ok.. jag har skapat en ny wishlist till mig själv.. betysättning?  jag skulle säga en 8,5 *nickar* coolt.. får rätt bra betyg.. hum.. ska ändra texten som sagt.... tycker den blev lite tråkig annars, vet ej riktigt varför..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou eek ....*slutar rulla*...hellou? *Tittar Fram* Hejjj! whee De va ett tag sen! Tror Jag?? eek .... whee ja det var det sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:23 pm
jiminijon det är för många jag ska hälsa på! gonk Hehehehee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|