|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 12:10 pm
Hoi hoi. Best wel ja.
Ik ben de teken stijl van Victoria Frances aan het oefenen. Haar tekeningen zijn zoooooooooooooo mooi eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 12:18 pm
De trein is 's ochtends echt veel te druk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 12:19 pm
Miilky-Chan Hoi hoi. Best wel ja. Ik ben de teken stijl van Victoria Frances aan het oefenen. Haar tekeningen zijn zoooooooooooooo mooi eek Even mooi als Luis Royo :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 12:22 pm
*Googled Luis Royo* Mooi, maar ik hou toch meer van Victoria
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 1:05 pm
Zeissothafar says: Um, ja hij viel um.... die dame in de rede tijdens een of andere award uitreiking xp
@Kit: Jah, cookies, zijn goed..... Oh jee, ik zie daar nog wat stof zitten..... Gauw vegen.... Dan neem ik Zakou's kamer ook gelijk mee mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 2:10 pm
Ni alleen dat, maar Obama noemde hem een Jackass omdat die dat deed xD officieus natuurlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 1:06 am
Hallo allemaal!!..... dat was het wel weer XD Heb weinig te melden XD Sorry!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 2:35 am
kittyocean Hallo allemaal!!..... dat was het wel weer XD Heb weinig te melden XD Sorry!! Niets te melden, sergeant? DROP AND GIVE ME EIGHTY. =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 9:19 am
Ik heb al de hele dag een irritant liedje in mijn hoofd zitten... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 12:03 pm
candy_loves_candy Ik heb al de hele dag een irritant liedje in mijn hoofd zitten... xd Ducktales WOOHOO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 5:52 am
Shaelena candy_loves_candy Ik heb al de hele dag een irritant liedje in mijn hoofd zitten... xd Ducktales WOOHOO Nee, het ging over een kameel razz . Gingen we doen bij muziek op school, daar leren we liedjes enzo die je kan doen als je voor de klas staat bij kinderen op een kinderdagverblijf ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 5:53 am
Jeeey mijn kamertje is weer aangeveegd! Thanks Zeissothafar!
En nu heb ik Ducktales in mijn hoofd xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 6:26 am
Ducktales WOOHOO
Je zou een medicijn tegen de verkoudheid kunnen uitvinden maar het enige in je hoofd is: DUCKTALES WOOHOO
Je zou de wereldhonger kunnen oplosses maar het enige in je hoofd is DUCKTALES WOOHOO
Je zou wereldvrede kunnen realiseren maar het enige IN JE HOOFD IS DUCKTALES WOOHOO
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|