|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:46 am
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder Welcome Nidder , your Gaia Gold: 4 sweatdrop xd xp *pet* eek *petpet* heart *pet* *petpetpet* whee *pet 100x* xp H HA HA HA NIDDR DU SKULE KONTAKTAT MEJ FÖR 10 MIN SEN DÅ HADDE JA JAKAN DU VILL HA ^^ fast en ljusare variant... men ändå ^^ hihihihihihih
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:46 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan en sån whee *pekar på headband* Man köper en sån. Ganska mycket. faen -.-; harlyckats skrapa ihop 1,5 k bara juh crying Jaha. Det var väl inte så roligt. naj..det var ju inte det *suckar* Nepp. gonk *deppad* jag hittar inte skivan crying *kommer att få så mycket skit för det här* Du hittar den nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:47 am
Mr.J tack för guldet du skicka ^^ 29 guld e inte så mkt men de e tanken som räknas ^^ tack exakt. whee precis vad jag tänkte också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:47 am
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder Welcome Nidder , your Gaia Gold: 4 sweatdrop xd xp *pet* eek *petpet* heart *pet* *petpetpet* whee *pet 100x* xp *får ett blåmärke* eek gonk wää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:49 am
nahe *lipar* mormor har varrt här och hon städar bort allt så att man aldrig hittar det mer och då kommer jag få dödsstraff utan att ha tagit mitt körkort waaaaaaaaaaaaaaaaah! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:50 am
Filthy Nidder Welcome Nidder , your Gaia Gold: 4 sweatdrop Welcome Filthy , your Gaia Gold: 88513 vill ha lika mmkt guld som du.. hur gjorde du?? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:51 am
oni-chan nahe *lipar* mormor har varrt här och hon städar bort allt så att man aldrig hittar det mer och då kommer jag få dödsstraff utan att ha tagit mitt körkort waaaaaaaaaaaaaaaaah! crying Woah. :S Men varför är den så viktig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:52 am
Mr.J H HA HA HA NIDDR DU SKULE KONTAKTAT MEJ FÖR 10 MIN SEN DÅ HADDE JA JAKAN DU VILL HA ^^ fast en ljusare variant... men ändå ^^ hihihihihihih uh sweatdrop då kunde du sparat den tills jag hade mer guld xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:53 am
oni-chan nahe *lipar* mormor har varrt här och hon städar bort allt så att man aldrig hittar det mer och då kommer jag få dödsstraff utan att ha tagit mitt körkort waaaaaaaaaaaaaaaaah! crying sdka din mormor döda dig lr?? du kan nog va lugn hon e nog ingen ninja tant va??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan nahe *lipar* mormor har varrt här och hon städar bort allt så att man aldrig hittar det mer och då kommer jag få dödsstraff utan att ha tagit mitt körkort waaaaaaaaaaaaaaaaah! crying Woah. :S Men varför är den så viktig?för att det är körskolans egendom och jag har ansvar för att den kommer tillbaka igen >.<;; *dunkar huvudet i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar på o kramar Anna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:54 am
Blixtra *hoppar på o kramar Anna* o.O *Kramar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:55 am
Mr.J oni-chan nahe *lipar* mormor har varrt här och hon städar bort allt så att man aldrig hittar det mer och då kommer jag få dödsstraff utan att ha tagit mitt körkort waaaaaaaaaaaaaaaaah! crying sdka din mormor döda dig lr?? du kan nog va lugn hon e nog ingen ninja tant va?? inte mormor som ska döda mig det är körskolan >.<;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|