|
|
|
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:01 pm
woa ik loop echt flink achter met reageren. Hier even wat reacties:
@Dash: ik heb je hier inderdaad een tijdje gemist! Heb ook ''102 minutes that changed america'' gezien (weliswaar met mijn geschiedenisboek erbij). Ik vond het best indrukwekkend.
@Kitty: Welkom terug! =) De guild heeft je zeker wel gemist!
@XDmaster4: .. je maakt me bang o.o Ik moet binnenkort ook weer naar de tandarts (wat eigenlijk voor de vakantie moest maar door omstandigheden moest ik toen al eerder naar Finland) en hij had het over ''wat sleutelen aan m'n kiezen''. Klinkt niet echt leuk ;(
@iedereen xD: die event vind ik echt zoo dom -.- Volgende keer mogen ze iets beters verzinnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 1:07 pm
Thanks Candy c:
En ik vind het event juist leuk. Je wordt 'beloond' door te posten. Items zijn ook niet alles. En dat moeten posten kan leiden tot veel bump-threads, maar als je gaat kijken in het eventforum valt dat hartstikke mee. Waarschijnlijk omdat je gewoon in andere fora k**t posten voor het krijgen van de volgende rank.
Ik vind het best goed uitgedacht. En voor de item beluste Gaians is er ook nog een easy way om iets te krijgen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 1:13 pm
Weekend 8D Kon niks beters verzinnen ;-;
Guten tag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 2:37 am
@Zakou: tja iedereen zijn mening niet waar? :] Ik merk gewoon dat ik me al wat meer ga irriteren aan simpele dingetjes hier op gaia dan vroeger.
Ja eindelijk weekend! Normaal heb ik wel al een beetje een idee van wat ik wil ga doen, maar dit keer niet. Dit weekend kan dus nog alle kanten op gaan :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 4:18 am
Waaah, moet nog zo veel doen en mijn art student komt zo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 4:27 am
Ik heb echt geen idee wat ik wil gaan doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 6:41 am
sleutelen dat klinkt ook erg lekker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 12:50 pm
@XDmaster: tja hij heeft een slecht gevoel voor humor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 3:15 am
Ik heb een poooooooooootje met vet (reteketet) Al op de taaaaaaafel gezet (reteketet) Ik heb een potje potje potje veeeeeeet al op de tafel gezet
Dit was het eeeeerste couplet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 3:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 6:04 am
Ik heb een poooooooooootje met vet (reteketet) Al op de taaaaaaafel gezet (reteketet) Ik heb een potje potje potje veeeeeeet al op de tafel gezet
Dit was het tweeeeeeeede couplet
Wat... ken je deze niet???! Dat is HET avondvierdaagse lied!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 7:16 am
Ik heb de hele basisschool gebeuren hier overgeslagen, haha razz . Dus heb dat allemaal gemist. Geen oorspronkelijke Nederlander he wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 7:25 am
Als je dat met de vierdaagse in Nijmegen begint te zingen kijkt iedereen je vermoeid aan xD
Poepoe, ben blij dat het weekend er weer op zit x3 Al die sociale contacten onderhouden is soms te veel van het goede. Gelukkig kan ik me nu weer opsluiten in mijn kamertje voor aankomend tentamen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 11:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 12:24 pm
Zakou dat je blij kan zijn dat het weekend voor bij is! Ik begin met een chagrijnig gezicht deze ''werkweek'' en ben aan het aftellen tot weer het volgende weekend :'')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|