Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 782 783 784 785 786 787 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Tue Sep 08, 2009 2:15 pm

k ben hier lang niet geweest...
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 7:02 am

Ik ben ook pas sinds een paar weken weer actief ^_^;
Maar het is altijd gezellig om hier te komen!

Dus welkom terug!! <3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

candy_loves_candy

PostPosted: Wed Sep 09, 2009 8:54 am

Deze week gaat snel, het is al woensdag xd
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 10:36 am

Zeissothafar says: Hij kan mij anders niet snel genoeg gaan twisted Morgen naar het theater voor vrijwilligers werk, daarna 2 proefexamens maken, en dan weer naar de tandarts, dan is het zaterdag en ga ik naar appelpop. Lekker druk smile OH ja!! Ik vergat bijna de regie van de jaarlijkse musical te noemen.... Die zou dit jaar anders niet doorgaan, dus hebben we de regie maar op ons bordje genomen.... biggrin

Zeissothafar

Hunter

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 1:13 pm

ik ben vandaag achter iets super anoyyings gekomen.

moest nar de tandarts gaatje vullen, dus halve kop verdoofd (waaronder mijn hele tong) en dan maar proberen bami te eten kben een uur bezig geweest met 5 hapjes.

drinken ging wel goed (wat de vorige keer niet gin omdat me lippen verdoofd waren)

best wel onhandig dat alles.
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 1:43 pm

wie nogmeer heeft "102 minutes that changed america" gezien?

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 12:55 am

Dashinator
k ben hier lang niet geweest...

Ik ook XD Maar goed, ik was dan ook op vakantie. Mensheid, ik ben terug! Wat heb ik gemist???
PostPosted: Thu Sep 10, 2009 4:51 am

Ons en wij jou c;

@ Zeissothafar: Appelpop, daar was ook bijna heen gegaan xD Als je r bant moet je op zoek gaan naar Sija. Onmogelijke opgave I know, maar als je haar mocht vinden zeg maar hoi van mij. Want door een toernooi moet zij in haar eentje gaan...

@ XDmaster: Ik moet binnenkort ook voor mijn verstandskiezen (alle 4) Dat beloofd niet veel goeds confused -help-

@ Dashinator: Sorry, niet gezien. Was hij goed? Ik heb alleen wat voorstukjes gezien, maar die hadden net zo goed van een andere 9/11 film kunnen zijn -sweat-

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Sep 10, 2009 6:16 am

Ow en trouwens, wat is iedereens gedachte over het 'event'?

Iedere dag aanmelden en posten in de fora (guild fora telt niet) om je 'rank/level' te verhogen...
PostPosted: Thu Sep 10, 2009 9:30 am

hey kitty welkommig terug je hebt mijn actieviteit gemist razz

event was toch gewoon elke dag op die klik hier knop klikken?

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

candy_loves_candy

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 10:46 am

Welkom terug Kitty wink

@XDmaster4: Ik dacht ook gewoon op het knopje drukken, haha.

@Dashinator: Ik heb er een stukje van gezien, maar ja, woonde daar nog toen het gebeurde, heb er inmiddels genoeg van gezien. Die beelden vergeet je toch niet.
PostPosted: Fri Sep 11, 2009 3:45 am

Je krijgt er ook niets voor als je je rank verhoogd, behalve dan een hogere rank.

Ik geloof dat het zo iets is als (weet de namen niet uit mijn hoofd xD ):
0 posts: captain nog iets
11 posts: truant
50 posts: ....
120 posts: C rank student

Als je het aantal posts hebt gedaan, moet je je melden bij de knop en dan gaat je rank omhoog.
Maar goed ik weet het ook niet zeker >.<'

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 11, 2009 5:38 am

1. Dat hele event dinges heb ik niet gelezen dus geen idee... is er een event?

2. I MISSED YOU ALL SO MUCH!!

3. @ Zakou; ik had er drie die er begin dit jaar uit zijn gegaan. Eigenlijk mocht het niet alle 3 tegelijk, maar goed, paniekfreak dat ik ben.... Ik hoop dat je degene die je gaat behandelen kan ontmoeten VOOR het gebeuren want qua bedside manners is het niet goedgegaan... Weten ze dat je een angstpatient bent en dan zetten ze een Not-caring nurse en doctor neer...
Qua medische acties, dus het verwijderen is het wel goed gegaan; had er niet zoooooooo veel last van- maar 6 asprientjes op een dag!
PostPosted: Fri Sep 11, 2009 5:56 am

Heb je dat enorme logo met School Survival Guide over het hoofd gezien? xD

En thanks voor de tips<3 Ik studeer gelukkig naast/in het ziekenhuis waar ik ook een afspraak heb. Dus het is dan wat meer een vertrouwde omgeving dan normaal.
Het enige waar tegenop kijk is dat ik weet van mezelf dat ik gewoon nog dagen lang een ziek gevoel heb van die verdoving etc. En dat ik 2 keer moet :s
Maar ik ga mijn best doen (nou ja ik, eerder de kaakchirurg) en al mijn vrienden hebben al aangeboden om langs te komen als ik me niet goed voel. <3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

candy_loves_candy

PostPosted: Fri Sep 11, 2009 7:01 am

Volgens mij verschilt het heel erg of je er veel last van hebt of niet. Een vriendin van mij heeft dat toen ook gehad dat ze eruit moesten, maar zij had niet erg veel last van. En een andere juist wat meer en langer. Succes iig!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 782 783 784 785 786 787 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games