|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:15 am
*anländer* tjena alla ^^ nu har ja sålt allt ja har ^^ sprar till soldat kläderna. Dem e dyra visserligen men ändå.......... är i desperat behov av pengar... nån som skulle kunnas tänka donera en liten slant?? (hata lr kalla mej inte n00b nu plzzz, inte mitt fel att ja inte får nå mkt pengar..... lr de kanske e mitt fel sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:16 am
oni-chan försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop Haha. Ok.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:21 am
Jetzudan Rebirth oni-chan försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop Haha. Ok.*sneglar på naruto-grejjen*...hur mycket betalar man egentligen för en såndär ? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:22 am
gaaaaaaaaaaah! måste hitta cd-skivaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:22 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop Haha. Ok.*sneglar på naruto-grejjen*...hur mycket betalar man egentligen för en såndär ? O.o Vadåförnågot?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:23 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop Haha. Ok.*sneglar på naruto-grejjen*...hur mycket betalar man egentligen för en såndär ? O.o UNDRAR JA ME!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:23 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop Haha. Ok.*sneglar på naruto-grejjen*...hur mycket betalar man egentligen för en såndär ? O.o Vadåförnågot?en sån whee *pekar på headband*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:24 am
*hoppar in* Ta-daaa biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan en sån whee *pekar på headband* Man köper en sån. Ganska mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
va kostar en sån där naruto grej??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:25 am
Jetzudan Rebirth oni-chan en sån whee *pekar på headband* Man köper en sån. Ganska mycket. faen -.-; harlyckats skrapa ihop 1,5 k bara juh crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:27 am
Welcome Nidder , your Gaia Gold: 4 sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:27 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan en sån whee *pekar på headband* Man köper en sån. Ganska mycket. faen -.-; harlyckats skrapa ihop 1,5 k bara juh crying Jaha. Det var väl inte så roligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:30 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan en sån whee *pekar på headband* Man köper en sån. Ganska mycket. faen -.-; harlyckats skrapa ihop 1,5 k bara juh crying Jaha. Det var väl inte så roligt. naj..det var ju inte det *suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|