|
|
|
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 12:16 pm
Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 12:20 pm
Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 12:31 pm
Miilky-Chan Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren....... Ik weet er alles van! Mijn klas heeft echt een flinke achterstand omdat iedereen hun teksten gingen halen van latijnengrieks.com. Ik was er wel een van de laatsten die daar mee begon en mijn achterstand is dus gelukkig niet zo groot. Hoewel ik moet bekennen dat grieks aardig lastig begint te worden. Ik zit trouwens in de 4de wink En mijn broer zit in de 6de (evenals van het gym); dus als je echt iets totaal niet snapt kan je het hier ook nog vragen (ik kan altijd proberen te helpen) ! :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 1:50 am
Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren....... Ik weet er alles van! Mijn klas heeft echt een flinke achterstand omdat iedereen hun teksten gingen halen van latijnengrieks.com. Ik was er wel een van de laatsten die daar mee begon en mijn achterstand is dus gelukkig niet zo groot. Hoewel ik moet bekennen dat grieks aardig lastig begint te worden. Ik zit trouwens in de 4de wink En mijn broer zit in de 6de (evenals van het gym); dus als je echt iets totaal niet snapt kan je het hier ook nog vragen (ik kan altijd proberen te helpen) ! :] YAY! Ik ben de enige van het gezin die gymnasium doet, en ik ben niet echt bepaald een held als het gaat om grammatica. We zijn nu bezig met het medium, en ik snap er daadwerkelijk wat van! 3nodding En bij ons is Latijnengrieks.com de bijbel......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 2:08 am
Miilky-Chan Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren....... Ik weet er alles van! Mijn klas heeft echt een flinke achterstand omdat iedereen hun teksten gingen halen van latijnengrieks.com. Ik was er wel een van de laatsten die daar mee begon en mijn achterstand is dus gelukkig niet zo groot. Hoewel ik moet bekennen dat grieks aardig lastig begint te worden. Ik zit trouwens in de 4de wink En mijn broer zit in de 6de (evenals van het gym); dus als je echt iets totaal niet snapt kan je het hier ook nog vragen (ik kan altijd proberen te helpen) ! :] YAY! Ik ben de enige van het gezin die gymnasium doet, en ik ben niet echt bepaald een held als het gaat om grammatica. We zijn nu bezig met het medium, en ik snap er daadwerkelijk wat van! 3nodding En bij ons is Latijnengrieks.com de bijbel...... Het is dan wel alleen balen dat je die bijbel niet bij je eindexamen kan gebruiken xD. Ik kan je wel waarschuwen dat je na de medium bij grieks de aoristus krijgt (rijtjes leren o.o) en nu ben ik bezig met het Participium preasen en aoristus actief o.o. Ik heb grieks alleen als extra en ik kan maar 1 van de 3 lessen bijwonen. Dat wordt dus wel even blokken vrees ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 2:39 am
Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren....... Ik weet er alles van! Mijn klas heeft echt een flinke achterstand omdat iedereen hun teksten gingen halen van latijnengrieks.com. Ik was er wel een van de laatsten die daar mee begon en mijn achterstand is dus gelukkig niet zo groot. Hoewel ik moet bekennen dat grieks aardig lastig begint te worden. Ik zit trouwens in de 4de wink En mijn broer zit in de 6de (evenals van het gym); dus als je echt iets totaal niet snapt kan je het hier ook nog vragen (ik kan altijd proberen te helpen) ! :] YAY! Ik ben de enige van het gezin die gymnasium doet, en ik ben niet echt bepaald een held als het gaat om grammatica. We zijn nu bezig met het medium, en ik snap er daadwerkelijk wat van! 3nodding En bij ons is Latijnengrieks.com de bijbel...... Het is dan wel alleen balen dat je die bijbel niet bij je eindexamen kan gebruiken xD. Ik kan je wel waarschuwen dat je na de medium bij grieks de aoristus krijgt (rijtjes leren o.o) en nu ben ik bezig met het Participium preasen en aoristus actief o.o. Ik heb grieks alleen als extra en ik kan maar 1 van de 3 lessen bijwonen. Dat wordt dus wel even blokken vrees ik. O_O Uh oh, Ik ben dus echt NIET goed in rijtjes leren. Ik kan vanalles onthouden, maar rijtjes......... Het is al heel wat dat ik het medium snap. Medes dankzij mijn toegewijde leraar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 12:16 pm
Miilky-Chan Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Miilky-Chan Lorraaa Weekend! Pas twee echte lesdagen en ik ben al doodop. Ze hebben me in een klas gedumpt zonder enige mensen die ik ken en ik mis m'n vrienden enorm. Gelukkig zitten we met latijn en grieks nog bij elkaar. Ik hoop dat ze me nog willen verplaatsen naar een andere klas; ik krijg namelijk steeds meer de neiging om naar het vmbo te gaan om van school af te zijn -.- YAY!!!!!! Nog een gymnast crying ....... Ik zit dus nu in de derde, en onze klas heeft een kleine achterstand op Grieks en Latijn omdat het chaotisch was met de leraren....... Ik weet er alles van! Mijn klas heeft echt een flinke achterstand omdat iedereen hun teksten gingen halen van latijnengrieks.com. Ik was er wel een van de laatsten die daar mee begon en mijn achterstand is dus gelukkig niet zo groot. Hoewel ik moet bekennen dat grieks aardig lastig begint te worden. Ik zit trouwens in de 4de wink En mijn broer zit in de 6de (evenals van het gym); dus als je echt iets totaal niet snapt kan je het hier ook nog vragen (ik kan altijd proberen te helpen) ! :] YAY! Ik ben de enige van het gezin die gymnasium doet, en ik ben niet echt bepaald een held als het gaat om grammatica. We zijn nu bezig met het medium, en ik snap er daadwerkelijk wat van! 3nodding En bij ons is Latijnengrieks.com de bijbel...... Het is dan wel alleen balen dat je die bijbel niet bij je eindexamen kan gebruiken xD. Ik kan je wel waarschuwen dat je na de medium bij grieks de aoristus krijgt (rijtjes leren o.o) en nu ben ik bezig met het Participium preasen en aoristus actief o.o. Ik heb grieks alleen als extra en ik kan maar 1 van de 3 lessen bijwonen. Dat wordt dus wel even blokken vrees ik. O_O Uh oh, Ik ben dus echt NIET goed in rijtjes leren. Ik kan vanalles onthouden, maar rijtjes......... Het is al heel wat dat ik het medium snap. Medes dankzij mijn toegewijde leraar. ik probeer het altijd in een soort ritme te zeggen, en dat herhaal ik zo vaak tot ik het uit m'n hoofd ken xD. Alleen na een lange tijd vergeet ik het en moet ik het weer even opfrissen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 5:34 am
Zondag alweer 0.o; Wat vliegt zo'n weekend voorbij als je niets doet xD
Dames, probeer de quotebomen wat kleiner te houden, dat houdt de thread wat overzichtelijker ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 6:45 am
Zakou Nenharma Zondag alweer 0.o; Wat vliegt zo'n weekend voorbij als je niets doet xD Dames, probeer de quotebomen wat kleiner te houden, dat houdt de thread wat overzichtelijker ^_^ Sorry, ik hinder me er meestal niet zo aan, maar aangezien er ook anderen zijn zal ik er rekening mee houden ;]Ik vrees dat ook de weekenden die volgeboekt staan snel verlopen... Je komt altijd maar op die vervelende doordeweekse dagen uit xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 6:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 8:35 am
ik heb even gekegen en het ziet er goed uit! Er hangt alleen wel een groot prijskaartje aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 8:39 am
Lorraaa ik heb even gekegen en het ziet er goed uit! Er hangt alleen wel een groot prijskaartje aan lol, die heb ik dus nu weggehaald xd Ben benieuwd wat mensen geven als ik geen prijskaartje heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 8:45 am
@Miilky: dat is een beter idee denk ik! Waarschijnlijk zullen er dan al meer mensen reageren, en dan kan je het later nog over de prijs hebben :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 11:37 am