|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:35 am
oni-chan ah..gomen sweatdrop *bjuder på choklad* Det är lugnt!! Och tack!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:37 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek Yay. *slå på Ginza* Ooh, grattis. biggrin hehehe tackar xd fast jag fick randiga sockar...å dt har jag redan sweatdrop Jaha. Mindre bra. :S yup...får la sälja dom lr någe *kliar huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:38 am
Blixtra oni-chan ah..gomen sweatdrop *bjuder på choklad* Det är lugnt!! Och tack!! 3nodding varsego biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:41 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek Yay. *slå på Ginza* Ooh, grattis. biggrin hehehe tackar xd fast jag fick randiga sockar...å dt har jag redan sweatdrop Jaha. Mindre bra. :S yup...får la sälja dom lr någe *kliar huvudet* Ja. Du får iaf lite guld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:43 am
Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:46 am
oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:47 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med. fast du har ju redan en massa coola grejjer *flinar menande*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:52 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med. fast du har ju redan en massa coola grejjer *flinar menande* Neeh. Hade coolare saker förr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:03 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med. fast du har ju redan en massa coola grejjer *flinar menande* Neeh. Hade coolare saker förr.tycker att det där är coolt ändå xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:03 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med. fast du har ju redan en massa coola grejjer *flinar menande* Neeh. Hade coolare saker förr.tycker att det där är coolt ändå xp Jaha. Man får väl tacka. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:05 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ja. Du får iaf lite guld. yup...men jag behöver mycket guld xp Jag med. fast du har ju redan en massa coola grejjer *flinar menande* Neeh. Hade coolare saker förr.tycker att det där är coolt ändå xp Jaha. Man får väl tacka. whee blaugh shå lite shå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:07 am
*rullar runt på marken av ren utråkning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:10 am
försöker hitta en cd-skiva som inte är min och som helst bör lämnas tillbaka snarast sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|