|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:19 am
ik heb nog deze week en volgende week hoefk alleen donderdag naar school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:24 am
Ik ben nu al bedolven in zelfstudies, dus ja... xD Gelukkig hoef ik niet eerder dan kwart voor elf te beginnen. Uitslapen kan ik dus nog steeds! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:29 am
Zakou Nenharma Ik ben nu al bedolven in zelfstudies, dus ja... xD Gelukkig hoef ik niet eerder dan kwart voor elf te beginnen. Uitslapen kan ik dus nog steeds! <3 dat is wel nice ik moet gewoon heel vroeg sochtends weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 3:21 am
hey hey greyarch,
met mij is het goed hoor, omdak vakantie heb kan ik lekker actief doen hier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 4:50 am
XDmaster4 hey hey greyarch, met mij is het goed hoor, omdak vakantie heb kan ik lekker actief doen hier. Awesome sauce. biggrin Vakantie nemen om de kinderen te pesten wanneer ze terug naar school gaan? Zo buiten de schoolpoort staan, vinger aan u oog en tong er uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 5:30 am
Nog een dagje school en zit mijn schoolweek er weer op voor deze week razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:11 am
Dat doe je goed, lekker lang weekend ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 1:37 pm
Inderdaad ^^ Iig dit periode, vanaf november moeten we op vrijdag stage gaan lopen. Dus nog ff van genieten wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 3:00 am
Als je de juiste stage kiest dan kan het de beste tijd van je schooltijd worden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 5:09 am
Dat is zo smile . Elk jaar gaan we ook meer stage lopen, dus hopen dat er leuke dingen tussenzitten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 5:48 am
Greyarch XDmaster4 hey hey greyarch, met mij is het goed hoor, omdak vakantie heb kan ik lekker actief doen hier. Awesome sauce. biggrin Vakantie nemen om de kinderen te pesten wanneer ze terug naar school gaan? Zo buiten de schoolpoort staan, vinger aan u oog en tong er uit. lolol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 8:12 am
Zeissothafar says: Woah ik moet me nu al inschrijven voor me opleiding, en op Studielink eek Anders krijg ik waarschijnlijk me toelatings opdracht niet op tijd xp . Hoe zo toe aan vakantie?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|