|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:12 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på* Eftersom det kunde ju också varit en person. XSaye i see...du menade så..njea...stampar på affären *hoppar lite på den som avslutning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:15 am
Jag tycker Ginza är Jäkligt bra.. Beställer skivor där varje månad! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:15 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på* Eftersom det kunde ju också varit en person. XSaye i see...du menade så..njea...stampar på affären *hoppar lite på den som avslutning* Jaha. Jag skulle ju gärna vilja vara med men jag vet ju inte vad den gjort. XS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:16 am
Silence_P Jag tycker Ginza är Jäkligt bra.. Beställer skivor där varje månad! xd jag tycker också att det är bra...men det bör ju helst fungera gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:18 am
oni-chan Silence_P Jag tycker Ginza är Jäkligt bra.. Beställer skivor där varje månad! xd jag tycker också att det är bra...men det bör ju helst fungera gonk Vaa! E Ginza fortfarande sönder! Kollade där för några dar sen o då var de sönder! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:24 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på* Eftersom det kunde ju också varit en person. XSaye i see...du menade så..njea...stampar på affären *hoppar lite på den som avslutning* Jaha. Jag skulle ju gärna vilja vara med men jag vet ju inte vad den gjort. XSdet vill inte överföra min order till mitt konto så att jag kan få mina skivor *apförbannad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:25 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på* Eftersom det kunde ju också varit en person. XSaye i see...du menade så..njea...stampar på affären *hoppar lite på den som avslutning* Jaha. Jag skulle ju gärna vilja vara med men jag vet ju inte vad den gjort. XSdet vill inte överföra min order till mitt konto så att jag kan få mina skivor *apförbannad* Jaha. Får man vara med då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:26 am
Silence_P oni-chan Silence_P Jag tycker Ginza är Jäkligt bra.. Beställer skivor där varje månad! xd jag tycker också att det är bra...men det bör ju helst fungera gonk Vaa! E Ginza fortfarande sönder! Kollade där för några dar sen o då var de sönder! gonk det är väldigt sönder crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:27 am
Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:28 am
ah..gomen sweatdrop *bjuder på choklad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:28 am
oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek Yay. *slå på Ginza* Ooh, grattis. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:29 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek Yay. *slå på Ginza* Ooh, grattis. biggrin hehehe tackar xd fast jag fick randiga sockar...å dt har jag redan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:35 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha. Får man vara med då? sure thing *flinar*..oooh! en bluebox! eek Yay. *slå på Ginza* Ooh, grattis. biggrin hehehe tackar xd fast jag fick randiga sockar...å dt har jag redan sweatdrop Jaha. Mindre bra. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|