|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:15 pm
Zeissothafar says: Lol dat valt me toch wel een beetje tegen van je, Zakou (grapje wink )
Die technische dingen zijn ook wel leuk hoor, maar ik ga toch meer voor het grafische werk smile Ach, misschien moet ik eerst maar eens me havo halen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:18 pm
Zeissothafar Zeissothafar says: Lol dat valt me toch wel een beetje tegen van je, Zakou (grapje wink )
Die technische dingen zijn ook wel leuk hoor, maar ik ga toch meer voor het grafische werk smile Ach, misschien moet ik eerst maar eens me havo halen xp das toch wel handig ja om die eerst op zak te hebben. gewoon naar veel open dagen gaan zodat je zelf een beeld krijgt van wat er allemaal is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:22 pm
XDmaster4 Zeissothafar Zeissothafar says: Lol dat valt me toch wel een beetje tegen van je, Zakou (grapje wink )
Die technische dingen zijn ook wel leuk hoor, maar ik ga toch meer voor het grafische werk smile Ach, misschien moet ik eerst maar eens me havo halen xp das toch wel handig ja om die eerst op zak te hebben. gewoon naar veel open dagen gaan zodat je zelf een beeld krijgt van wat er allemaal is. Zeissothafar says: Mjah, dat is wel zo slim. Zeker met die lob punten van tegenwoordig xp en zo krijg je ook een idee van de school....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:23 pm
Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar Zeissothafar says: Lol dat valt me toch wel een beetje tegen van je, Zakou (grapje wink )
Die technische dingen zijn ook wel leuk hoor, maar ik ga toch meer voor het grafische werk smile Ach, misschien moet ik eerst maar eens me havo halen xp das toch wel handig ja om die eerst op zak te hebben. gewoon naar veel open dagen gaan zodat je zelf een beeld krijgt van wat er allemaal is. Zeissothafar says: Mjah, dat is wel zo slim. Zeker met die lob punten van tegenwoordig xp en zo krijg je ook een idee van de school....lob punten? (heeft nooit HAVO gedaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:32 pm
Sorry, sorry xD Het viel mij ook tegen. Maar zoals ik al zei, ik ga me er helemaal op storten ^_^
En ik ken ook geen lob punten :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 3:31 am
Hihi, ik heb mezelf een Raffle tickte gevonden en dus ik maak een (kleine) kans op 1M.
Zal ik de kans wagen of hem verkopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 7:13 am
Zakou Nenharma Hihi, ik heb mezelf een Raffle tickte gevonden en dus ik maak een (kleine) kans op 1M. Zal ik de kans wagen of hem verkopen? iok zou het wagen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 9:59 am
XDmaster4 Zakou Nenharma Hihi, ik heb mezelf een Raffle tickte gevonden en dus ik maak een (kleine) kans op 1M. Zal ik de kans wagen of hem verkopen? iok zou het wagen vergeet niet dat de kans wel klein is x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 10:06 am
klein of niet, kansen moet je nemen toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 10:30 am
Zeissothafar says: Zijn die tickets zo veel waard dan??
Lob punten zijn um, loopbaan oriëntatie punten xp Elke jaar moet je 20 punten hebben om over te gaan. Je moet dus naar open dagen, verslagen schrijven, proef studeren en dat soort shizzle. Als het maar iets met je beroepskeuze te maken heeft sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 12:29 pm
Ze verzinnen steeds maffere dingen om leerlingen bezig te houden xD
En de tickets waren 5k waard toen ik laatst keek...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 1:38 pm
das weinig 5 k ik zou em effe bewaren maar je moet natuurlijk zelf kiezen :3
heeft iemand hier ooit de aflevering fishticks van southpark gezien?
awesome right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 10:13 am
Zakou Nenharma @ Miilky: Je bent altijd welkom ^_^ @ XDmaster: Jep, op het moment heb ik 80% kans om een goed betaalde baan te krijgen. en ik vind het leuk om te doen. Het is afwisselend werk, soms in het lab, soms met mensen. Maar ik heb nog zeker 4/5 jaar studie voor de boeg... @ Candy: Niet alle universitaire opleidingen zijn onderzoek gericht. Bijvoorbeeld Geneeskunde. Daar leer je simpelweg wat het menselijk lichaam inhoudt en hoe je het beter maakt/houdt. Maar iedereen moet doen wat hem/haar het beste ligt en leuk lijkt. ^_^ @ Zeissothafar: Ik zal mijn best doen c; Maar van alle medicijnen die op papier worden bedacht (+/- 800 per jaar) worden er maar een stuk of 5 ook werkelijk op de markt gebracht na jaren van testen... Dus je zal nog wel even moeten wachten :3 Dat weet ik wink . Maar waar ik op zat, was toen erg op onderzoek gericht smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:16 am
Bahbah, ik had nooit gedacht dat ik nu alweer toe ben aan vakantie xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:17 am
Zakou Nenharma Bahbah, ik had nooit gedacht dat ik nu alweer toe ben aan vakantie xD dat is snel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|