|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:46 am
Jetzudan Rebirth Mr.J VA I HELVETE JA KAN INTE HA 2 SAKER PÅ MIG SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VET VARFÖR I HELVETE DE BLIVIT SÅ?? tacksam för svar.. stare För att du är sämst. 3nodding
Nejmen allvarligt, det brukar hända ibland. Försök att tömma din cache. cache?? ööööööh ursäkta mej men vet inte varu snackar om.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:47 am
dumma ginzaaaaaaaah! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:51 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J VA I HELVETE JA KAN INTE HA 2 SAKER PÅ MIG SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VET VARFÖR I HELVETE DE BLIVIT SÅ?? tacksam för svar.. stare För att du är sämst. 3nodding
Nejmen allvarligt, det brukar hända ibland. Försök att tömma din cache. cache?? ööööööh ursäkta mej men vet inte varu snackar om.. blaugh Hehe, ok. Låt mig förklara. Gör såhär:
Verktyg>Internet-alternativ...>Ta bort filer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:52 am
oni-chan dumma ginzaaaaaaaah! crying *lider me dej* gaia jävlas med mej HELA JÄVLA INTERNET JÄVLET JÄVLAS SÅ JÄVLA MKT ME MEJ ATT JA FÅR LUST ATT &T"#%/(&"#&%/&==)(#y867/&/%&/&/(#&%#/(%(((% vad e cache förrseten??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:53 am
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J VA I HELVETE JA KAN INTE HA 2 SAKER PÅ MIG SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VET VARFÖR I HELVETE DE BLIVIT SÅ?? tacksam för svar.. stare För att du är sämst. 3nodding
Nejmen allvarligt, det brukar hända ibland. Försök att tömma din cache. cache?? ööööööh ursäkta mej men vet inte varu snackar om.. blaugh Hehe, ok. Låt mig förklara. Gör såhär:
Verktyg>Internet-alternativ...>Ta bort filer... öööööööh okej låter ju lätt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:54 am
Mr.J oni-chan dumma ginzaaaaaaaah! crying *lider me dej* gaia jävlas med mej HELA JÄVLA INTERNET JÄVLET JÄVLAS SÅ JÄVLA MKT ME MEJ ATT JA FÅR LUST ATT &T"#%/(&"#&%/&==)(#y867/&/%&/&/(#&%#/(%(((% vad e cache förrseten?? Jetzu förklarar *kliar huvudet* har ingen aning...och internet är ett problembarn idag domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 9:56 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J VA I HELVETE JA KAN INTE HA 2 SAKER PÅ MIG SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VET VARFÖR I HELVETE DE BLIVIT SÅ?? tacksam för svar.. stare För att du är sämst. 3nodding
Verktyg>Internet-alternativ...>Ta bort filer... öööööööh okej låter ju lätt sweatdrop Det är jätte lätt. Och om det inte funkar. Försök med att "Unequip all" och spara. Och sedan försöka igen. Om inte det funkar så får du vänta. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:02 am
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J VA I HELVETE JA KAN INTE HA 2 SAKER PÅ MIG SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VET VARFÖR I HELVETE DE BLIVIT SÅ?? tacksam för svar.. stare För att du är sämst. 3nodding
Verktyg>Internet-alternativ...>Ta bort filer... öööööööh okej låter ju lätt sweatdrop Det är jätte lätt. Och om det inte funkar. Försök med att "Unequip all" och spara. Och sedan försöka igen. Om inte det funkar så får du vänta. XP Oklej ^^ DEEEE lät JEVLIGT mkt lättare ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:04 am
Mr.J Oklej ^^ DEEEE lät JEVLIGT mkt lättare ^^ Hehe. Ok. Försök med dom sätten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:05 am
*stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:06 am
oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:07 am
Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:09 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *stampar på ginza med sina kängor of doom* uryaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! scream sweatdrop Är inte typ Ginza en affär? :Syer point being ? *blänger tjurigt på* Eftersom det kunde ju också varit en person. XS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|