|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 12:40 am
Uumie-chan On my mind: IK BEN HEEL ERG KWAAD OP MIJN BROERTJE! scream Had gisteren een feest, kwam om half 2 thuis. Vanmorgen moest mijn broertje om half 6 op om te werken --- BAM!!! Hij smeet keihard de badkamerdeur dicht! Dus ik ook wakker om kwart voor 6 ofzo. En als je mij een beetje kent, weet je dat ik mijn slaap nodig heb. Ik voel me nu echt niet goed - moe, hoofdpijn etc. Het probleem is ook: Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer terug in slaap vallen gonk ocharme sad komt wel goed hoor *knuf* gewoon rustig doen vandaag... ik heb er vandaag ook last van. ik sliep rond 3 uur ((of dat was de laatste keer dat ik op de klok keek)) en om 7 uur was ik klaar wakker sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:22 am
number_17 Uumie-chan On my mind: IK BEN HEEL ERG KWAAD OP MIJN BROERTJE! scream Had gisteren een feest, kwam om half 2 thuis. Vanmorgen moest mijn broertje om half 6 op om te werken --- BAM!!! Hij smeet keihard de badkamerdeur dicht! Dus ik ook wakker om kwart voor 6 ofzo. En als je mij een beetje kent, weet je dat ik mijn slaap nodig heb. Ik voel me nu echt niet goed - moe, hoofdpijn etc. Het probleem is ook: Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer terug in slaap vallen gonk ocharme sad komt wel goed hoor *knuf* gewoon rustig doen vandaag... ik heb er vandaag ook last van. ik sliep rond 3 uur ((of dat was de laatste keer dat ik op de klok keek)) en om 7 uur was ik klaar wakker sweatdrop ZO irritant vind ik dat. En ik dacht nog wel voordat ik ging slapen: Ach, morgen niks belangrijks, kan ik lekker uitslapen. De wreedheid...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:46 am
Uumie-chan ZO irritant vind ik dat. En ik dacht nog wel voordat ik ging slapen: Ach, morgen niks belangrijks, kan ik lekker uitslapen. De wreedheid... niet dus sweatdrop ik zit nu ook te knikkenbollen...maarja LI en dream theater zijn ook niet echt goed om je wakker te houden. on my mind: -vriendin (ze komt maar n online) -volgende week weer een dagje antwerpen -moe.. sweatdrop -het problemen oplossen bij LI wil niet echt lukken vandaag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 2:17 am
number_17 Uumie-chan ZO irritant vind ik dat. En ik dacht nog wel voordat ik ging slapen: Ach, morgen niks belangrijks, kan ik lekker uitslapen. De wreedheid... niet dus sweatdrop ik zit nu ook te knikkenbollen...maarja LI en dream theater zijn ook niet echt goed om je wakker te houden. on my mind: -vriendin (ze komt maar n online) -volgende week weer een dagje antwerpen -moe.. sweatdrop -het problemen oplossen bij LI wil niet echt lukken vandaag... Bij mij komt ook maar niemand online, terwijl ik zo graag wil gaan zwemmen met m'n vrienden crying Antwerpen is errug leuk. Ben je er al eens eerder geweest? Ik heb het daar erg leuk gehad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 2:30 am
Uumie-chan Bij mij komt ook maar niemand online, terwijl ik zo graag wil gaan zwemmen met m'n vrienden crying Antwerpen is errug leuk. Ben je er al eens eerder geweest? Ik heb het daar erg leuk gehad! is het dan zwemweer? en ja ik ben vaker daar geweest precies vorige week zag ik daar mijn vriendin (die woont daar) dus je raad denk ik wel wat ik daar ga doen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 2:42 am
number_17 Uumie-chan Bij mij komt ook maar niemand online, terwijl ik zo graag wil gaan zwemmen met m'n vrienden crying Antwerpen is errug leuk. Ben je er al eens eerder geweest? Ik heb het daar erg leuk gehad! is het dan zwemweer? en ja ik ben vaker daar geweest precies vorige week zag ik daar mijn vriendin (die woont daar) dus je raad denk ik wel wat ik daar ga doen whee Hier is het echt poepheet, niet normaal. Ooooooh wink HEEL veel plezier gewenst dan maar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 3:27 am
What's on my mind?
Ik verveel me dood hier, want geen van mijn vrienden zijn online! Ook heb ik geen idee hoe ik deel twee van mijn RP moet beginnen, ik ben 6 augustus jarig (hint, hint) en ik wil dat het 2006 is zodat ik Animal Crossing DS kan kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 3:49 am
naja, niet echt veel. Laatste tijd een beetje rumoerig. Dr is gewoon veel gebeurd dat ik probeer te vergeten. Goed nadenken nu. Ik weet niet echt wat ik wil nog. Naja... T gebeurt, niet dat je dr iets aan verandert. Maar t gaat nu wel weer. ^^ Kijken wat ik van t weekend ga doen. Ik ga werken en slapen en games spelen. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:15 am
JONGENS!!!
Wat kunnen ze IRRITANT zijn!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:20 am
Uumie-chan JONGENS!!! Wat kunnen ze IRRITANT zijn!! scream VROUWEN!!! Wat kunnen ze IRRITANT zijn!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:37 am
Mensen zijn mensen en dr zitten dr idd een paar irritante tussen. Maar neem van mij aan, tis niet allemaal tzelfde. Iedereen is apart. Dr zitten altijd wel een paar rotte appels tussen de goede zeggen ze.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:24 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Bij mij komt ook maar niemand online, terwijl ik zo graag wil gaan zwemmen met m'n vrienden crying Antwerpen is errug leuk. Ben je er al eens eerder geweest? Ik heb het daar erg leuk gehad! is het dan zwemweer? en ja ik ben vaker daar geweest precies vorige week zag ik daar mijn vriendin (die woont daar) dus je raad denk ik wel wat ik daar ga doen whee Hier is het echt poepheet, niet normaal. Ooooooh wink HEEL veel plezier gewenst dan maar!! en bedankt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 12:29 pm
CC1986CC Mensen zijn mensen en dr zitten dr idd een paar irritante tussen. Maar neem van mij aan, tis niet allemaal tzelfde. Iedereen is apart. Dr zitten altijd wel een paar rotte appels tussen de goede zeggen ze. Dat weet ik wel. Maar deze jongen... serieus, hoe zielig kan een mens zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 12:51 pm
Uumie-chan CC1986CC Mensen zijn mensen en dr zitten dr idd een paar irritante tussen. Maar neem van mij aan, tis niet allemaal tzelfde. Iedereen is apart. Dr zitten altijd wel een paar rotte appels tussen de goede zeggen ze. Dat weet ik wel. Maar deze jongen... serieus, hoe zielig kan een mens zijn? wat is der dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|