|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 7:57 am
*Quoteert Daxter* Rawrrrr
sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 8:09 am
waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 8:20 am
kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? ik denk het... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 8:42 am
kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 9:36 am
Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 9:39 am
kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:11 am
Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:28 am
Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop ohw die vink goed ^^''' maar wat bestaan er in deze wereld toch stomme mensen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:52 am
kiek Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop ohw die vink goed ^^''' maar wat bestaan er in deze wereld toch stomme mensen... Jah noobs newbs George Bush
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:02 am
Dragonfly2900 kiek Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop ohw die vink goed ^^''' maar wat bestaan er in deze wereld toch stomme mensen... Jah noobs newbs George Bush licht bush er binnenkort niet uit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:09 am
Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop ohw die vink goed ^^''' maar wat bestaan er in deze wereld toch stomme mensen... Jah noobs newbs George Bush licht bush er binnenkort niet uit? over maximaal 3.5 jaar wel ja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 12:45 pm
kiek Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Anne Heersma Dragonfly2900 kiek Dragonfly2900 kiek waar komen die mensen vandaan? die zie je dan toevallig ofzo? welke mensen? ik bedoelde die mensen waar jullie het over hadden. Da kik et wet ik weet niet vanwaar ze komen misschien van een nieuwe noobmaking factory hahaha, ja ik vraag me oowk stees af, ik krijg steeds van die mails 'hoi ik ben een newbie mag ik wat geld?' sweatdrop ohw die vink goed ^^''' maar wat bestaan er in deze wereld toch stomme mensen... Jah noobs newbs George Bush licht bush er binnenkort niet uit? over maximaal 3.5 jaar wel ja... scream Wrijf nog wat zout in de wonde sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:07 pm
Dragonfly2900 scream Wrijf nog wat zout in de wonde sad welke wond?? misschien moet ik het bij mijn zusje doen... kep net per ongeluk een grote snee bij haar gemaakt in haar pold... gedaan met een pen gonk crying stare Sorry Nanien!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:11 pm
komt nog even snel binnen vallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:12 pm
Zakou Nenharma komt nog even snel binnen vallen hoihoi!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|