Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 777 778 779 780 781 782 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 5:04 am

candy_loves_candy
Haha, rustig is anders razz . Ach ja, was ook wel heel gezellig hoor. Tenminste met klasgenoten enzo.
Het was voor Pedagogiek aan de Hogeschool Utrecht.

Utrecht, ga je op kamers of wonen je ouders daar ook? Ik had gehoord dat het moeilijk is om een kamer te vinden in Utrecht.

En hallo Killer Hippy. Leuk dat je mee komt helpen de boel op zijn kop te zetten c;
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 5:35 am

gaap, verveelt zich enzo

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

candy_loves_candy

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 5:35 am

Lorraaa
candy_loves_candy
Haha, rustig is anders razz . Ach ja, was ook wel heel gezellig hoor. Tenminste met klasgenoten enzo.

Is pedagogiek een leuke studie? Ik ken iemand die aan het overwegen is om het te gaan studeren, ze wist volgens mij alleen niet precies wat het allemaal inhoudt.

@the killer hippy: goedemorgen! Originele naam =)

Nou ik heb het vorig jaar aan de universiteit geprobeerd, maar vond het daar zelf te theoretisch en op onderzoek gericht (en statistiek was echt niet mijn ding razz ), dus ben na een half jaar daarmee gestopt. En nu maar HBO proberen, maar van wat ik tot nu toe weet is het wel leuker. Je bent op veel andere manieren bezig met leren en loopt in je eerste jaar al stage. Er zijn ook creatieve vakken waarmee je later gebruik van kan gaan maken als je met kinderen werkt, zoals muziek en tekenen. Het is ook echt gelijk gericht op opvoeden en verschillen daarin en hoe kinderen zich ontwikkelen. Dus ik vind het wel leuk. Uiteindelijk werk je natuurlijk niet alleen maar met kinderen, maar ook veel met ouders en mensen in de omgeving van bepaalde kinderen.
En als ze niet weet wat het allemaal inhoudt, zou ik het aanraden om opendagen te bezoeken van scholen die het aanbieden smile .

@Zakou Nenharma: Nee, ik ga (nog) niet op kamers. Ik woon redelijk dichtbij Utrecht, dus ben er zo met de trein. En het klopt dat het daar moeilijk is om een kamer te vinden, en als je er eentje hebt, dan is het redelijk duur om erin te wonen.
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:09 am

candy_loves_candy
Lorraaa
candy_loves_candy

Is pedagogiek een leuke studie? Ik ken iemand die aan het overwegen is om het te gaan studeren, ze wist volgens mij alleen niet precies wat het allemaal inhoudt.

@the killer hippy: goedemorgen! Originele naam =)

Nou ik heb het vorig jaar aan de universiteit geprobeerd, maar vond het daar zelf te theoretisch en op onderzoek gericht (en statistiek was echt niet mijn ding razz ), dus ben na een half jaar daarmee gestopt. En nu maar HBO proberen, maar van wat ik tot nu toe weet is het wel leuker. Je bent op veel andere manieren bezig met leren en loopt in je eerste jaar al stage. Er zijn ook creatieve vakken waarmee je later gebruik van kan gaan maken als je met kinderen werkt, zoals muziek en tekenen. Het is ook echt gelijk gericht op opvoeden en verschillen daarin en hoe kinderen zich ontwikkelen. Dus ik vind het wel leuk. Uiteindelijk werk je natuurlijk niet alleen maar met kinderen, maar ook veel met ouders en mensen in de omgeving van bepaalde kinderen.
En als ze niet weet wat het allemaal inhoudt, zou ik het aanraden om opendagen te bezoeken van scholen die het aanbieden smile .

@Zakou Nenharma: Nee, ik ga (nog) niet op kamers. Ik woon redelijk dichtbij Utrecht, dus ben er zo met de trein. En het klopt dat het daar moeilijk is om een kamer te vinden, en als je er eentje hebt, dan is het redelijk duur om erin te wonen.

ontzettend bedankt voor je advies! Ze zal er zeker wat aan hebben =)

Lorraaa

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:11 am

pedagogisch dat lijkt mij helemaal niks (om ook maar even mee te kletsen met het onderwerp XP)
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:16 am

XDmaster4
pedagogisch dat lijkt mij helemaal niks (om ook maar even mee te kletsen met het onderwerp XP)

wat voor studie doe jij dan? :]
(om maar even door te blijven kletsen xD)

Lorraaa

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:36 am

Lorraaa
XDmaster4

ik doe media vormgeving is ook een heel andere richting

(doorkletsen is goed dan maken we het vanzelf actief hier)
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 6:51 am

Pedagogisch is niet iets voor iedereen nee wink . Maar dat hoef ook niet, zou het nogal saai maken razz .
En media vormgeving zou dan weer helemaal niks voor mij zijn.

@Lorraaa: Graag gedaan hoor 3nodding

candy_loves_candy

Lorraaa

PostPosted: Sat Aug 29, 2009 7:32 am

hm media vormgeving. Ik weet ook niet of dat echt iets voor mij is. Maar goed ik heb nog 3 jaar om te kiezen. Dat ik wil studeren staat wel vast :]
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 12:40 pm

veel achter de computer dingen maken terwijl je met vanalles rekening houdt

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Valkyrie-Chii-Chan

3,050 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Autobiographer 200
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 1:12 pm

XDmaster4
Lorraaa
XDmaster4

ik doe ook multimedia vormgeving biggrin
Ik doe van de 4 takken die ik kon doen Animatie en Audiovisuele vormgeving, ben erg benieuwd!
PostPosted: Sat Aug 29, 2009 3:53 pm

Valkyrie-Chii-Chan
XDmaster4
Lorraaa
XDmaster4

ik doe ook multimedia vormgeving biggrin
Ik doe van de 4 takken die ik kon doen Animatie en Audiovisuele vormgeving, ben erg benieuwd!
lol dat lijkt mij dan weer de minst leuke stroming :3

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Aug 30, 2009 2:18 am

goedemorgen mensen ^_^
PostPosted: Sun Aug 30, 2009 4:25 am

Goede morgen!

Om even door te kletsen op studies c;
Gelukkig maar dat iedereen iets anders leuk vindt en goed in is. Anders zouden we bijvoorbeeld allemaal hetzelfde werk doen x3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

candy_loves_candy

PostPosted: Sun Aug 30, 2009 4:37 am

Dat is zo inderdaad smile .
Het is ook grappig om te zien dat de studies ook zo uiteenlopen eigenlijk 3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 777 778 779 780 781 782 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games