Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 775 776 777 778 779 780 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:03 am

Met volle teugen van genieten :3
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:05 am

vakantie leuk hier alleen niet langer weg geweest dan 3 dagen maarja veel opruimen en internetten enzo. en ik heb het hier goed bij kunnen houden als er niemand was :3

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:11 am

Drie dagen maar? Die heb je dan wel goed besteed denk ik zo ^_^
En ik kan het me wel voorstellen dat het hier behoorlijk rustig gedurende zomer.

Heb jij dan ook nog wat meegekregen van het summerfestival van Gaia?
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:14 am

Ik vraag me af of de scholen gaan sluiten als er teveel besmettingen van mexicaanse griep komen. Ik hoop het eigenlijk niet. Voor bijvoorbeeld mijn broer die in z'n laatste jaar zit, zal het al helemaal niet zo handig zijn.

Lorraaa

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:14 am

Zakou Nenharma
Drie dagen maar? Die heb je dan wel goed besteed denk ik zo ^_^
En ik kan het me wel voorstellen dat het hier behoorlijk rustig gedurende zomer.

Heb jij dan ook nog wat meegekregen van het summerfestival van Gaia?
3 dagen survivellen in de ardenne 1 ste dag 20KM door bergen modder bos zooi en donkerheid lopen 2de dag flink stuk kajakken 3de dag uitslapen en terugreis.

verder nog paar keer bij vrienden gebleven.

grappig dat gaia geval was 2 dagen voordat ik naar de ardenne ging begonnen heb iets van 2 items kunnen krijgen en verder niets

en qua posten was het rustig maar toch wel bijna iedereen 1, 2 dagen nieuwe mensen die in de guild wilden.
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:22 am

XDmaster4
3 dagen survivellen in de ardenne 1 ste dag 20KM door bergen modder bos zooi en donkerheid lopen 2de dag flink stuk kajakken 3de dag uitslapen en terugreis.

grappig dat gaia geval was 2 dagen voordat ik naar de ardenne ging begonnen heb iets van 2 items kunnen krijgen en verder niets

en qua posten was het rustig maar toch wel bijna iedereen 1, 2 dagen nieuwe mensen die in de guild wilden.

Survivallen in de ardennen, blijft leuk om te doen ^_^

Het blijft blijkbaar een populaire guild blaugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:24 am

Lorraaa
Ik vraag me af of de scholen gaan sluiten als er teveel besmettingen van mexicaanse griep komen. Ik hoop het eigenlijk niet. Voor bijvoorbeeld mijn broer die in z'n laatste jaar zit, zal het al helemaal niet zo handig zijn.

Ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken. Ze hebben laatst de maatregelen die je moet treffen als je denkt dat je de griep hebt verminderd. Je hoeft het niet eens meer te melden bij je huisarts.

Het is een kwestie van minimaal 7 dagen goed uitzieken. Waarbij je de eerste 4 dagen goed moet opletten dat je je omgeving niet aansteekt. ^_^
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:25 am

Zakou Nenharma
XDmaster4

als je kijkt hoeveel mensen lid van de guild zijn en hoeveel er welleens wat posten, dan is dat nou niet zo denderend

Lorraaa

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 8:32 am

Lorraaa
Zakou Nenharma
XDmaster4

als je kijkt hoeveel mensen lid van de guild zijn en hoeveel er welleens wat posten, dan is dat nou niet zo denderend

Haha, nee. We vragen ons al jaren af hoe dat nu eigenlijk komt >.<;
Maar we zijn wel bekend of in ieder geval goed te vinden, getuige het aantal dat zich aanmeldt. :3
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 12:20 pm

Zakou Nenharma
Lorraaa
Zakou Nenharma
XDmaster4

Haha, nee. We vragen ons al jaren af hoe dat nu eigenlijk komt >.<;
Maar we zijn wel bekend of in ieder geval goed te vinden, getuige het aantal dat zich aanmeldt. :3
echt maar 2, 3 van de mensen die ik afgelopen tijd heb toegelaten heeft ook echt iets gepost beetje vreemd waarom lid worden en niks posten

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 12:26 pm

Ik weet nog toen ik net lid was geworden. Alles was een beetje overdonderend. Al die mensen die elkaar al kenden en ik die daar bij kwam.

Wie weet wat voor reden iedereen heeft ^_^
Maar wij bijten niet. Tenzij het om koekjes gaat. c;
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 12:29 pm

Zakou Nenharma
Ik weet nog toen ik net lid was geworden. Alles was een beetje overdonderend. Al die mensen die elkaar al kenden en ik die daar bij kwam.

Wie weet wat voor reden iedereen heeft ^_^
Maar wij bijten niet. Tenzij het om koekjes gaat. c;
ja oke dat kan ook toen ik hier voor het eerst kwam kende ik al veel mensen van de adpe thread in de chatterbox toen dus zoiets had ik niet echt

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Aug 28, 2009 2:13 am

Leeft die thread nog? Want misschien helpt dat om mensen wat makkelijker bij de guild te betrekken...
PostPosted: Fri Aug 28, 2009 2:15 am

Zakou Nenharma
Leeft die thread nog? Want misschien helpt dat om mensen wat makkelijker bij de guild te betrekken...
ehm die thread niet meer egt de egt levende thread die ik ken heet the dutch mansion en ik kom er ook bijna nooit minder als in de guild :3

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Aug 28, 2009 2:21 am

Hmm, die horen natuurlijk niet echt bij de guild, maar zijn meer op zichzelf
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 775 776 777 778 779 780 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games