|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:07 am
*rullar in* Ro, ro, ro, ro. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:08 am
Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh Nä <.< Morsan tar mitt barnbidrag ^^;; *flinar* pappa tar mitt studiebidrag också...ingen större skillnad *menar på*...du får typ vänta tills att du är 18 innan du får det själv...om du inte kommer överens med din mamma om någe annat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:08 am
oni-chan jäklar o.o hade jag haft råd och vetat var man köper det nånstans så hade jag skaffat mig en såndäringa oekakkiboard...dom verkar kuliga whee Jag såg någon sån på teknikmagasinet eller Claes Olsson eller hur det stavas. Kommer inte riktigt ihåg. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:09 am
Mr.J öööööööh tror de.... sweatdrop bra... man kan säga att det är som att bara ladda ner en vanlig fil från internet fast det är med torrent filer istället...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:10 am
Chibi Strawberry Jag såg någon sån på teknikmagasinet eller Claes Olsson eller hur det stavas. Kommer inte riktigt ihåg. :\ oh! O.O vi har ju claes ohlsson i halmstad whee *jublar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:10 am
oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh Nä <.< Morsan tar mitt barnbidrag ^^;; *flinar* pappa tar mitt studiebidrag också...ingen större skillnad *menar på*...du får typ vänta tills att du är 18 innan du får det själv...om du inte kommer överens med din mamma om någe annat 3nodding Hhoho..Jag får mitt studiebidrag själv när jag börjar gymnasium ^^ Alla andra i familjen får det o_o Men nu måste jag springa iväg en stund,det åskar ute >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:12 am
oni-chan oh! O.O vi har ju claes ohlsson i halmstad whee *jublar* ^_^ Du kan ju iaf titta om det finns nån.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:12 am
Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh Nä <.< Morsan tar mitt barnbidrag ^^;; *flinar* pappa tar mitt studiebidrag också...ingen större skillnad *menar på*...du får typ vänta tills att du är 18 innan du får det själv...om du inte kommer överens med din mamma om någe annat 3nodding Hhoho..Jag får mitt studiebidrag själv när jag börjar gymnasium ^^ Alla andra i familjen får det o_o Men nu måste jag springa iväg en stund,det åskar ute >_< läskigt o.o *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:15 am
Chibi Strawberry ^_^ Du kan ju iaf titta om det finns nån. 3nodding yupyup...det ska jag definitivt göra...nästa gång jag åker in te stan med pappa vill säga cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:17 am
oni-chan 3nodding yupyup...det ska jag definitivt göra...nästa gång jag åker in te stan med pappa vill säga cool razz Smart. Fast det är inte säkert att det finns inne. Men man kan ju inte förlora nåt på att titta efter. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:20 am
Chibi Strawberry razz Smart. Fast det är inte säkert att det finns inne. Men man kan ju inte förlora nåt på att titta efter. :3 yoosh biggrin och har dom den inte så kan man alltid beställa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:21 am
QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR *slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt????? om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com exact VAD är bittorent?? (litar int på sånt ja inte vet va de e) det är ett nerladdning program som man kan ladda hem torrent filer från... t ex om du hittar en torrent fil som du vill ha så sparar du den på hårddisken och dubbleklickar på den och spara t ex avnittet där du vill att den ska va... fattar du??? kostare pengar att ladda ner torrent lr naruto filmerna??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:22 am
*susar ut* måste dra... byebye
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:22 am
oni-chan yoosh biggrin och har dom den inte så kan man alltid beställa 3nodding Tittade lite på hemsidan. ninja Dom har. Fast dom kallar den Pennmus. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:23 am
QuicK_SilveR *susar ut* måste dra... byebye NEEEj svara min fråga först..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|