Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 772 773 774 775 776 777 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:56 am

Chibi Strawberry
razz *Ritar bättre i photoshop* xp
weoooow whee jag kan inte använda mig av det dära...försökte färglägga en av mina bilder där...kan ju säga som så att det gick åt varmare trakter xp
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:57 am

oni-chan
Valgarv
oni-chan
Valgarv

Hoho..Jag gjorde inget speciellt ^^ Bara sniffa massa mysko saker så sluta det O_o

hm...pulveris kanske funkar...kyla drar ju ihop blodkärlen whee
fast då måste jag gå runt med en kylväska överallt -.-;

Sant o_o Men då det helt plötsligt sluta hade jag bara sniffat massa salt XD I skolan på lunchen då massa lärare stog runt bordet jag satt vid och alla runt mig satt och skrek "Sniffa,sniffa,sniffa!" O__o

det förklarar ju det hela blaugh salt är frätande så det frätte sönder dom små blodkärlen...men...sved inte det utav bara faen ? O.o

Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__<

Valgarv

Mr.J

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:57 am

varför vill ja alltid ha de dyraste?? FÖR ATT DE DYRASTE E COOLAST gonk
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:58 am

Valgarv

Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__<

heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:59 am

oni-chan
weoooow whee jag kan inte använda mig av det dära...försökte färglägga en av mina bilder där...kan ju säga som så att det gick åt varmare trakter xp
xp Jag brukar rita direkt på photoshop också. Vet inte hur det är att bara färglägga dem. surprised
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 6:59 am

Mr.J
QuicK_SilveR
*slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun
du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt?????

om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com

QuicK_SilveR

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:00 am

Chibi Strawberry
xp Jag brukar rita direkt på photoshop också. Vet inte hur det är att bara färglägga dem. surprised
eek men...använder du datormusen då lr ? *väri imprässd*
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:01 am

oni-chan
Valgarv

heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop

Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk

Valgarv

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:02 am

oni-chan
eek men...använder du datormusen då lr ? *väri imprässd*
Mjo. :\ Det är rätt svårt.

Valgarv
oni-chan
Valgarv

jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

Mr.J

QuicK_SilveR
Mr.J
QuicK_SilveR
*slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun
du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt?????

om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com
exact VAD är bittorent?? (litar int på sånt ja inte vet va de e)
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:04 am

Chibi Strawberry
Mjo. :\ Det är rätt svårt.
jäklar o.o hade jag haft råd och vetat var man köper det nånstans så hade jag skaffat mig en såndäringa oekakkiboard...dom verkar kuliga whee

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:05 am

Mr.J
QuicK_SilveR
Mr.J
QuicK_SilveR

det är ett nerladdning program som man kan ladda hem torrent filer från... t ex om du hittar en torrent fil som du vill ha så sparar du den på hårddisken och dubbleklickar på den och spara t ex avnittet där du vill att den ska va... fattar du???
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:06 am

oni-chan
Valgarv
oni-chan
Valgarv

jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh

Nä <.< Morsan tar mitt barnbidrag ^^;;

Valgarv

Mr.J

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 7:07 am

QuicK_SilveR
Mr.J
QuicK_SilveR
Mr.J
QuicK_SilveR

det är ett nerladdning program som man kan ladda hem torrent filer från... t ex om du hittar en torrent fil som du vill ha så sparar du den på hårddisken och dubbleklickar på den och spara t ex avnittet där du vill att den ska va... fattar du???
öööööööh tror de.... sweatdrop
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 772 773 774 775 776 777 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games