|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:56 am
Chibi Strawberry razz *Ritar bättre i photoshop* xp weoooow whee jag kan inte använda mig av det dära...försökte färglägga en av mina bilder där...kan ju säga som så att det gick åt varmare trakter xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:57 am
oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Hoho..Jag gjorde inget speciellt ^^ Bara sniffa massa mysko saker så sluta det O_o hm...pulveris kanske funkar...kyla drar ju ihop blodkärlen whee fast då måste jag gå runt med en kylväska överallt -.-; Sant o_o Men då det helt plötsligt sluta hade jag bara sniffat massa salt XD I skolan på lunchen då massa lärare stog runt bordet jag satt vid och alla runt mig satt och skrek "Sniffa,sniffa,sniffa!" O__o det förklarar ju det hela blaugh salt är frätande så det frätte sönder dom små blodkärlen...men...sved inte det utav bara faen ? O.o Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:57 am
varför vill ja alltid ha de dyraste?? FÖR ATT DE DYRASTE E COOLAST gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:58 am
Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:59 am
oni-chan weoooow whee jag kan inte använda mig av det dära...försökte färglägga en av mina bilder där...kan ju säga som så att det gick åt varmare trakter xp xp Jag brukar rita direkt på photoshop också. Vet inte hur det är att bara färglägga dem. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:59 am
Mr.J QuicK_SilveR *slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt????? om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:00 am
Chibi Strawberry xp Jag brukar rita direkt på photoshop också. Vet inte hur det är att bara färglägga dem. surprised eek men...använder du datormusen då lr ? *väri imprässd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:01 am
oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:02 am
oni-chan eek men...använder du datormusen då lr ? *väri imprässd* Mjo. :\ Det är rätt svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR *slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt????? om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com exact VAD är bittorent?? (litar int på sånt ja inte vet va de e)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:04 am
Chibi Strawberry Mjo. :\ Det är rätt svårt. jäklar o.o hade jag haft råd och vetat var man köper det nånstans så hade jag skaffat mig en såndäringa oekakkiboard...dom verkar kuliga whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:05 am
Mr.J QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR *slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt????? om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com exact VAD är bittorent?? (litar int på sånt ja inte vet va de e) det är ett nerladdning program som man kan ladda hem torrent filer från... t ex om du hittar en torrent fil som du vill ha så sparar du den på hårddisken och dubbleklickar på den och spara t ex avnittet där du vill att den ska va... fattar du???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:06 am
oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Jo,det fräter härligt ^^ Ehr..Jo,det sved som faaaaaaan o___o Men kul var det XD Fick kvarsittning då <__< heeeee xd vi får inte kvarsittning...fast om vi är borta mycket från lektionerna så drar dom in studiebidraget sweatdrop Aj då =/...<.< Jag går bara i nian så jag får inget studiebidrag gonk jamen du får ju barnbidrag 3nodding är precis samma sak blaugh Nä <.< Morsan tar mitt barnbidrag ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:07 am
QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR Mr.J QuicK_SilveR *slänger sig till charken och tar en tugga på en kyckling klubba och lägger tillbaka den* domokun du som gillar naruto så mkt, vet du nån hemsida där man kan ladda ner naruto avsnitt????? om du har bittorent så finns alla avsnitt på www.narutofan.com... du kan ladda hem bittorent på www.bittornado.com exact VAD är bittorent?? (litar int på sånt ja inte vet va de e) det är ett nerladdning program som man kan ladda hem torrent filer från... t ex om du hittar en torrent fil som du vill ha så sparar du den på hårddisken och dubbleklickar på den och spara t ex avnittet där du vill att den ska va... fattar du??? öööööööh tror de.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|