|
|
|
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 11:06 am
Ik heb een geheim project afgemaakt en dus heeeeel veel gezeten XD Mijn achterwerk doet er zelfs zeer van XP En nu even lekker een ouderwetse USA-patriotische rampenfilm kijken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 7:09 am
Waaah crying er is niemand die gepost heeft..... *sniffs* Dus doe ik het maar =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 10:04 am
Zeissothafar says: Ja, je moet vooral zittend film kijken als je toch al zo lang gezeten hebt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 11:46 am
Zo, net voor het eerst in 4 weken gewerkt.. heb het echt niet gemist xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 2:02 am
Antwerps is de taal van de humor smile in België toch. Zie maar naar VTM xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 4:47 am
Greyarch Antwerps is de taal van de humor smile in België toch. Zie maar naar VTM xD • (( witty phrase )) •
Antwerps de taal van de humor? En wat bedoeld ge met den vtm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:29 am
miss twinkle toes 001 Greyarch Antwerps is de taal van de humor smile in België toch. Zie maar naar VTM xD • (( witty phrase )) •
Antwerps de taal van de humor? En wat bedoeld ge met den vtm?
Op VTM geven ze veel programma's zoals De Kotmadam, Matroesjka's, Den Bompa, Bompa Lawijt, De Backeljauws enzovoort. 90% Van de comedy programma's en grappige personages spreken antwerps xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:43 am
Comedy uitzenden is prima smile
Belgen in Nederlandse tekenfilmseries stemmen laten doen 'omdat belgisch grappig is' is zooooooo not fun
(mijn mening dan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 8:42 am
Begint hier wel wat drukker te worden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 2:21 am
En dan te bedenken dat ik straks 4 weken weg ben XD Dat zal straks veel topics inhalen worden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 4:16 am
Haha, inderdaad. Je zult je iig vermaken als je terug komt xp .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 12:42 pm
Zeissothafar says: Haha, of niet.... Want.... *kijkt eens goed rond en fluistert* Dan neem ik de wereld over twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 5:58 am
En daardoor zullen we ons niet meer vermaken xp ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 8:21 am
Zeissothafar Zeissothafar says: Haha, of niet.... Want.... *kijkt eens goed rond en fluistert* Dan neem ik de wereld over twisted Dus als ik terug kom neem je de wereld pas over? XP Waarom niet als ik weg ben? wink Oh, en mocht je Ninja Apen tegenkomen... die zijn dan door mij ingehuurd; je denkt toch niet dat ik mijn territorium onbeheerd achterlaat, ne? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|