|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:34 am
Filthy Kolla min nya sigg! domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:35 am
Chibi Strawberry o___O Tja. *Funderar lite* Det är ju smart att anlita nån.. men.. Jag vet inte. :\ kostar pengar iofs...inte bra om man ska köpa saiyuki *skakar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:36 am
*vaknar upp* hallå alle sammans *gäspar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Kolla min nya sigg! domokun Kunglig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Kolla min nya sigg! domokun O.O OOooOOooOOOooOooh! *fånstirrar på domo-kun*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*KLiver in i butiken* tjena alla!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan kostar pengar iofs...inte bra om man ska köpa saiyuki *skakar på huvudet* Nej precis. :\ Slösar hellre mina pengar på Saiyuki. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry Nej precis. :\ Slösar hellre mina pengar på Saiyuki. heart skulle inte alla hellre slösa sina pengar på saiyuki ? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:38 am
oni-chan skulle inte alla hellre slösa sina pengar på saiyuki ? whee Njae. Inte dom som inte gillar Saiyuki. :\ Eller inte ens vet vad det är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:38 am
oni-chan Valgarv Typ O_o Man blir pigg av det.*Crunch,crunch,crunch* domokun om det är för kicken så kan du ju lika gärna sniffa chilipeppar *flinar* det gjorde min lillbrossa xd Redan gjort det O_o Sniffa Samarin istället (Huvudsvärks pulvret man ska blanda med vatten) Det blir en myket roligare kick.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:39 am
*tar sig en melon och börjar äta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:40 am
Chibi Strawberry Njae. Inte dom som inte gillar Saiyuki. :\ Eller inte ens vet vad det är. stackars dom :p...oh! vettu jag gjorde ett test förra veckan där man fick reda på vem i saiyuki som skulle kunna tänka sig att ha sex med en *asg* mina tre översta var nataku, sanzo och chin isou xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:41 am
Valgarv oni-chan Valgarv Typ O_o Man blir pigg av det.*Crunch,crunch,crunch* domokun om det är för kicken så kan du ju lika gärna sniffa chilipeppar *flinar* det gjorde min lillbrossa xd Redan gjort det O_o Sniffa Samarin istället (Huvudsvärks pulvret man ska blanda med vatten) Det blir en myket roligare kick.^^ :p min näsa tål inte att sniffa saker...får näsblod då sweatdrop fast det räcker iofs att man bara petar på den så forsar det -.-;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:43 am
oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv Typ O_o Man blir pigg av det.*Crunch,crunch,crunch* domokun om det är för kicken så kan du ju lika gärna sniffa chilipeppar *flinar* det gjorde min lillbrossa xd Redan gjort det O_o Sniffa Samarin istället (Huvudsvärks pulvret man ska blanda med vatten) Det blir en myket roligare kick.^^ :p min näsa tål inte att sniffa saker...får näsblod då sweatdrop fast det räcker iofs att man bara petar på den så forsar det -.-;; Sad .__. Jag hade så förut.Men nu har min näsa härdats ut och tål nästan vad som helst ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|