|
|
|
|
Posted: Thu Jul 23, 2009 2:06 am
Och, zolang je post, hoef je je geen zorgen te maken XD we beginnen met de 0-posters smile
En tja, ik heb niet echt een plek op gaia gevonden wat niet verstoord werd door N00bs XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 23, 2009 5:53 am
Tis fijn om gewoon wat leuks te hebben ja, maar met de 0-posters schiet het niet op natuurlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 23, 2009 6:05 am
Plat hollands praten? Ik heb hier nergens een plaatje gezien met: Hier maj plat proatn (oid).
Misschien wel een goed idee voor een nieuwe topic: Platte Chatterbox xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 4:36 am
Zeissothafar says: Ah, noe e'k m'n zin xp
Dat stond op een bordje in Zierikzee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 6:47 am
Neeeee, niet doen XD Dan snap ik er niets meer van en voel ik me buitengesloten XP (maar als jullie willen: ga je gang hoor XD)
Wat veel posts opeens in de guild! Worden we actief?! VLAK VOOR MIJN VAKANTIE?! Impossible! (op z'n frans, voor de verwarring XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 12:03 pm
Zeissothafar says: Ah, ok ^^
Nou ja, ik kan 1 niet plat praten, en 2... Ja, het is inderdaad onbegrijpelijk....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 12:51 pm
kittyocean Wie beantwoord er wel eens Bottle Questions? Suggestie: je eerst volgende vraag: Do you know the ADPE - All Dutch People Enter - Guild? -- krijgen we heel wat reclame XD Leuk idee? Jaaa ik mocht weer een briefje invullen en met de flessenpost laten bezorgen, dus dat heb ik als vraag gedaan ^. ^ hahah :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 12:54 pm
Zeissothafar Zeissothafar says: Ah, ok ^^
Nou ja, ik kan 1 niet plat praten, en 2... Ja, het is inderdaad onbegrijpelijk.... kannut ook nie xD haha wel een beetje slecht getypt nederlands, dat kannik wel xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 1:31 am
kittyocean Neeeee, niet doen XD Dan snap ik er niets meer van en voel ik me buitengesloten XP (maar als jullie willen: ga je gang hoor XD) Wat veel posts opeens in de guild! Worden we actief?! VLAK VOOR MIJN VAKANTIE?! Impossible! (op z'n frans, voor de verwarring XP) Wat wat wat wat wat wat wat? FRANS? Je ne comprend pas. En Neérlandais sill te plait.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 5:15 am
Ik kan niet eens plat praten volgens mij xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 8:16 am
Mor allé. Da moet na toch echt gin probleem zen é. Op zen plats klappe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 12:48 pm
Dinja1426 kittyocean Wie beantwoord er wel eens Bottle Questions? Suggestie: je eerst volgende vraag: Do you know the ADPE - All Dutch People Enter - Guild? -- krijgen we heel wat reclame XD Leuk idee? Jaaa ik mocht weer een briefje invullen en met de flessenpost laten bezorgen, dus dat heb ik als vraag gedaan ^. ^ hahah :3 Ben benieuwd wat de reacties zullen zijn =D En ik kan niet eens Utrechts praten XD (of Utregs XD). Te veel ABN gehad. Kan zelfs vele woorden die men niet eens meer gebruikt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 1:22 pm
Zeissothafar says: Dat ene zinnetje is anders ook het enige wat ik wist xp Belgisch lukt nog wel, maar plat hollans?? Not my cup of tea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 2:09 pm
kittyocean Dinja1426 Jaaa ik mocht weer een briefje invullen en met de flessenpost laten bezorgen, dus dat heb ik als vraag gedaan ^. ^ hahah :3 Ben benieuwd wat de reacties zullen zijn =D En ik kan niet eens Utrechts praten XD (of Utregs XD). Te veel ABN gehad. Kan zelfs vele woorden die men niet eens meer gebruikt XD Ik zou het misschien wel kunnen, maar dan moet ik veel oefenen xD tis een beetje maarssens wat ik praat xD en met een beetje apeldoorns erdoor heen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 3:52 pm
Mijn vader is boer, en bij mij thuis word altijd plat gepraat. Behalve als ze met mij praten, want dan is het ineens ABN xD
Maar hierdoor kan ik het wel goed verstaan, en ook een beetje proatn.
Heb ie nog wa beeleefd vandoag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|