|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:23 am
Det är inge bra. >.< Man kan dö av för mycket koffein.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:25 am
Chibi Strawberry Det är inge bra. >.< Man kan dö av för mycket koffein. Like anybody give a nickel =/ *Tar tillbaka paketet och fortsätter tugga i mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:26 am
Valgarv Like anybody give a nickel =/ *Tar tillbaka paketet och fortsätter tugga i mig* Men. >.< *Tar paketet igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:26 am
självmordsbenägen kompis du har neutral *slevar yoggi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:27 am
oni-chan självmordsbenägen kompis du har neutral *slevar yoggi* :\ Verkar som det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:28 am
oni-chan självmordsbenägen kompis du har neutral *slevar yoggi* Not really whee *Tar ett nytt paket och tuggar på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:28 am
du får ta och kedja fast honom haha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:29 am
oni-chan du får ta och kedja fast honom haha xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:29 am
Valgarv oni-chan självmordsbenägen kompis du har neutral *slevar yoggi* Not really whee *Tar ett nytt paket och tuggar på* domokun nähä ?Ô.o..så du råkar bara gilla att tugga i dig kaffepaket då kanske ? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:31 am
fast då får du iofs ta hand om honom *kliar huvudet*...om du inte anlitar någon att göra det förståss *har alltid lata lösningar på allt...nästan* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:32 am
oni-chan Valgarv oni-chan självmordsbenägen kompis du har neutral *slevar yoggi* Not really whee *Tar ett nytt paket och tuggar på* domokun nähä ?Ô.o..så du råkar bara gilla att tugga i dig kaffepaket då kanske ? xp Typ O_o Man blir pigg av det.*Crunch,crunch,crunch* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:32 am
Kolla min nya sigg! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:33 am
oni-chan fast då får du iofs ta hand om honom *kliar huvudet*...om du inte anlitar någon att göra det förståss *har alltid lata lösningar på allt...nästan* xp o___O Tja. *Funderar lite* Det är ju smart att anlita nån.. men.. Jag vet inte. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:34 am
Valgarv Typ O_o Man blir pigg av det.*Crunch,crunch,crunch* domokun om det är för kicken så kan du ju lika gärna sniffa chilipeppar *flinar* det gjorde min lillbrossa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|