|
|
|
|
Posted: Fri Jul 17, 2009 11:07 am
Wie beantwoord er wel eens Bottle Questions? Suggestie: je eerst volgende vraag: Do you know the ADPE - All Dutch People Enter - Guild? -- krijgen we heel wat reclame XD Leuk idee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 17, 2009 11:40 am
Ik beantwoord ze wel hoor. Dat is wel een leuk idee, je weet maar nooit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 7:51 am
Krijg ik misschien wel nog meer Guild Requests/ Mag ik binnenkomen-requests XP Ik heb er nu al dagelijks minimaal 1~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 8:29 am
Zozo, dat is redelijk veel dan tegenwoordig. Nou als ze allemaal eens zouden posten, haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 19, 2009 5:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 3:45 am
Haha, inderdaad. Naja, kan niet gedwongen worden, maar tis altijd leuker als het wat drukker is smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 8:34 am
Misschien wordt het na de vakantie drukker. Het is meestal zo dat mensen bij Gaia komen, een paar maanden bijna niets doen en daarna er pas in komen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 3:12 am
Dat is ook weer zo. Tis ook vakantietijd voor veel mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 10:28 am
Vakantie? Wuz dah? (Ben in Augustus pas aan de beurt XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 4:23 am
Zeissothafar says: Aww, dat is wel naar. Maare, volgens mij hebben we gewoon te veel leden die niet eens meer op gaia zitten. Dit is dan wel de grootste Nederlandse guild, maar er is misschien net 10% actief....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 4:24 am
@kitty: Dat is wat minder, die van mij zit er bijna op razz Naja, werk vakantie dan. Nog een paar weken te gaan voordat school begint.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:19 am
Zeissothafar Zeissothafar says: Aww, dat is wel naar. Maare, volgens mij hebben we gewoon te veel leden die niet eens meer op gaia zitten. Dit is dan wel de grootste Nederlandse guild, maar er is misschien net 10% actief.... Dat klopt. We hebben eens ALLE leden met 0 posts eruit geknikkerd en het resultaat was dat er eentje zei dat hij toch lid wilde blijven... maar die heb ik ook niet meer gezien. Misschien na de vakantie weer gaan filteren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:58 am
Ja, die 0 posters zijn echt ernstig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 9:51 am
kittyocean Dat klopt. We hebben eens ALLE leden met 0 posts eruit geknikkerd en het resultaat was dat er eentje zei dat hij toch lid wilde blijven... maar die heb ik ook niet meer gezien. Misschien na de vakantie weer gaan filteren... Ik wil wel blijven hoor xD maar je ziet mij toch vaak hiero [a] dus ik hoef me vast geen zorgen te maken, of wel O.O ik ben iig wel blij dat ik bij de ADPE guild zit ^^, kan ik teminste (naast commenten met nederlandse vrienden) nederlands praten op gaia xD want mijn engels is niet superduper goed xD ^^" 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 1:15 pm
Zeissothafar says: Je hebt daar wel een punt Dinja 3nodding Het is gewoon heerlijk om eens plat hollands te praten op Gaia. Ik ben hier dan nog niet zo lang, maar hey... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|