Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Uumie-chan

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 11:30 am

number_17
Uumie-chan
Blijkbaar wel xd Gisteren gingen we bij hem film kijken en toen is het nogal uit de hand gelopen. Nou ja, wat je uit de hand lopen noemt wink

Jij trouwens nog gefeli met je eerste kus! Altijd speciaal he? smile
whaha dacht ik het niet whee ik ben blij voor je 3nodding

en dank je..die eerste kus was idd heel speciaal. ik was knetter stoned na de hand. ze kuste me toen ik de tram in wilde. toen ik in de tram was vergat ik HOE ik een kaartse moest kopen. toen ik met wat hulp 1 had liep ik aan zonder het kaartje. die was ik vergeten. gelukkig riep iemmand mij terug. toen pakte ik het kaartje op en liet ik het nog eens heel dom vallen. en toen ik uiteindelijk zat zag ik mijn vriendin niet staan die me wilde uitzwaaien en bleef gewoon wazig voor me uit staren. owja bijna de halte gemist gelukkig moesten er meer mensen uit mrgreen

Awe, wat lief biggrin Ik ken het gevoel ja biggrin Ik ben ook blij voor jou!
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 11:34 am

On my mind: mijn forum xd
Het gaat best wel redelijk qua bouw.. moet alleen nog ff een naam verzinnen >.> anders kan ik niet veel verder komen

ohw en ik ga morgen naar frankrijk maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat ik morgen weg ga..

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Uumie-chan

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 12:14 pm

kiek
Het gaat best wel redelijk qua bouw.. moet alleen nog ff een naam verzinnen >.> anders kan ik niet veel verder komen

ohw en ik ga morgen naar frankrijk maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat ik morgen weg ga..

Awe sad Ik zal je missen! (echt!)
Namen verzinnen is zo rottig. Ik ben er zo slecht in. Ik kan je dus denk ik niet veel verder helpen. Ik haal de meeste namen voor dingen uit mythologie. Mijn band heet Dysis en mijn website Diversus... dus tsja. Misschien een tip?
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 12:52 pm

kiek

misschien heb je dat gevoel wel als je er bent smile

Oranjekorfbalpizza!

Cassidy92

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 4:33 am

On My Mind: hoeland duurt het voor ik weer kleren aan kan doen?
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 4:36 am

Cassidy92
dat weet niemand sweatdrop

number_17

Cassidy92

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 4:38 am

number_17
Cassidy92

stare das niet eerlijk had net iets nieuws gekocht...
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 4:40 am

Cassidy92
number_17
Cassidy92

stare das niet eerlijk had net iets nieuws gekocht...
tja vette pech he..
blijven proberen zal ik zeggen

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 6:18 am

Tuur denet in het vriesvak: ijsje! een heel pak cornetto's voor mijn alleen (mijn ouders zijn op vakantie)
gonk waarom wordt het nou niet wat warmer hier? is dit nou zomer? hoezo regen, waar is de zon? Waar zijn de broeinachten waar je niet met dekens meer kan slapen en er toch maar weer onder gaat liggen omdat je anders lekgestoken wordt door de muggen.

*zucht*
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 6:22 am

Darlaa
Tuur denet in het vriesvak: ijsje! een heel pak cornetto's voor mijn alleen (mijn ouders zijn op vakantie)
gonk waarom wordt het nou niet wat warmer hier? is dit nou zomer? hoezo regen, waar is de zon? Waar zijn de broeinachten waar je niet met dekens meer kan slapen en er toch maar weer onder gaat liggen omdat je anders lekgestoken wordt door de muggen.

*zucht*

tja dat is nou Nederland...Je kan tog gewoon een ijsje eten?

Cassidy92

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 6:27 am

Cassidy92
Darlaa

*zucht*

Zonde, straks wordt het toch nog beter en zijn de ijses op whee
Maar nederland kennende wordt het pas weer warmer als iedereen weer naar school moet of zo neutral
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 8:15 am

Darlaa
Cassidy92
Darlaa

*zucht*

Zonde, straks wordt het toch nog beter en zijn de ijses op whee
Maar nederland kennende wordt het pas weer warmer als iedereen weer naar school moet of zo neutral

Hier in het zuiden was het vandaag anders best heet. Nu begint het weer wat bewolkt te worden helaas sad

Uumie-chan

ButtonFly

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 8:39 am

Darlaa, waar heb je dat Lunar ding vandaan en hoe heet 't voluit?

I heart it!!
PostPosted: Wed Jul 27, 2005 8:47 am

ButtonFly
Darlaa, waar heb je dat Lunar ding vandaan en hoe heet 't voluit?

I heart it!!

Lunar cowl

tis het nieuwe donatie item, op de markt dus en het is eigenlijk een hoedje met verschillende posities. (ik heb er trouwens twee nu)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Uumie-chan

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 11:11 pm

On my mind:

IK BEN HEEL ERG KWAAD OP MIJN BROERTJE! scream

Had gisteren een feest, kwam om half 2 thuis. Vanmorgen moest mijn broertje om half 6 op om te werken --- BAM!!! Hij smeet keihard de badkamerdeur dicht! Dus ik ook wakker om kwart voor 6 ofzo. En als je mij een beetje kent, weet je dat ik mijn slaap nodig heb.

Ik voel me nu echt niet goed - moe, hoofdpijn etc. Het probleem is ook: Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer terug in slaap vallen gonk
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games