Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tsuzue

PostPosted: Sat May 07, 2005 1:22 am

aargh scream
ei mitaan rasittavampaa, kuin olla ihan tautinen just sillon kun on joku lomantapainen.... noh, oishan taa pitany arvata, mun tuurini nyt ei ole ihan parhaimmasta paasta... gonk
PostPosted: Sun May 08, 2005 4:10 am

Joo hyvaa aitienpaivaa vaan...

Istun vainhainkodin tietokoneella (Wintoosa 95 ja toimii loistavasti, wohoo!) ja yritan keksia jotain jarkevaa tekemista. Sain toimia jalleen jonkinasteisena tietokoneapuna kun hassut hoitajatadit ei osanneet kayttaa printteria, yearh... (mikaan ei ole kivempaa kuin paasta sorkkimaan vanhainkodin veri importtant- tietokoneita kun ei niista itsekaan mitaan tieda)

Juu... huoh, nyt hieman keljuttaa tama. Liikaa juhlapyhia perajalkeen... ja nyt siihen Turun reissuunkin ehka tuli mutkia matkaan, kun kaverin autossa on ilmennyt vikaa o__O Ja minahan en junalla lahde! Ensinnakin, se maksaa, ja toiseksi sita junaa pitaisi vaihtaa vahintaan kaksi kertaa. Ahdistus, en ole koskaan vaihtanut junaa. Se kuullostaa pelottavalta. Mita? Minako uusavuton? eeeenhan toki...

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun May 08, 2005 4:28 am

Junalla matkustaminen on niin keljua,etenkin typeralla pikajunalla. gonk Kylla se Pendoliino/Intercity pitaa olla.Kokeilkaapas matkustamista valilla Helsinki-Kemijarvi,niin kylla tajuatte miten paljon mua kismittaa lahtea lomailemaan Lappiin.
Ja junanvaihdot... scream stressed
PostPosted: Sun May 08, 2005 4:36 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun May 08, 2005 4:44 am

Lomailu vaan on hauskaa... Nousta puolilta paivin, lukea mangaa, istuskella koneella...

Ja sitten tuo palasiksi leikelty kangas tuossa vieressa ehdottelee rumia... Ompelemaan muka... stressed
PostPosted: Sun May 08, 2005 6:00 am

Junanvaihto on teh eevil. Mut ennemmin mie junal kuin dosalla. Mie en tykkaa linja-autoista en sitten yhtaan. stressed

Metro. *droool* xD;

Wicked
Captain

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sun May 08, 2005 6:53 am

Olenko mina ainoa, joka ihan oikeasti tykkaa matkustaa junalla? No, okei, junanvaihdot ei aina ole niin jees, varsinkin silloin, kun minulla sattui olemaan kissa mukana. sweatdrop

Mutta kuiteskin. Junalla matkustaminen on kivaa, ainakin minusta.

Ja metrot on muuten hassuja. *Muistaa hyvin ensimmaisen kertansa metrossa. Hihitys. On hassu maalaistytto.*
PostPosted: Sun May 08, 2005 7:06 am

Juu siis junathan on muuten ihan okei mutta tamanhetkinen rahatilanteeni ei oikein silla matkustamisesta pitaisi. Ja minua oikeasti kammottaa idea junanvaihdosta... gonk

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Sun May 08, 2005 7:07 am

Junat. >.<' Myonnettakoon etta matkustin viime kesana ensimmaisen kerran junalla. Mentiin parhaan kamun kanssa junalla Helsinkiin taman siskon luo kesaa tappamaan. :/ Ei kai siina mitaan. Pirullista kolinaa koko ajan. Siella mitaan nukkua saa. D:
PostPosted: Sun May 08, 2005 7:35 am

ma tykkaan kyl junista! whee
oon useaan kertaan menny ittekseni ja ekan kerran jo ihan muksuna, kun iska oli jonkun vuoden kreikassa ja vei auton mukana....
mut taytyy kyl sanoo etten oo junaa koskaan vaihtanu, ees kenenkaan kanssa matkustaessa......... stressed

Tsuzue

Taxet
Crew

PostPosted: Sun May 08, 2005 10:22 am

PostPosted: Sun May 08, 2005 11:04 am

Siis kuka on oikeasti kokenut makuuvaunujen kyseenalaisen ihanuuden?*nostaa tassun* Ma en ikina saa unta ennen kuin Oulun jalkeen ja nukun sit tyyliin hiukkasen Kokkolan yli...ja sitten olen hikinen ja likainen ja arsyyntynyt ja huonekaverit kuorsaa...ma olen moneen kertaan miettinyt pitaisiko heita tokata kylkeen jollakin tikulla vaiko vain painaa tyyny heidan naamalle ja paastaa heidat karsimyksistaan. stressed

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Sun May 08, 2005 11:17 am

Makuuvaunut on kylla niin pop... Itse saan unta vasta jossain matkan puolivaiheessa. Ja siella on aina niin kylma, ja hirvea meteli...

...mutta jos sellaisella menee, ei tarvitse vaihtaa junaa! eek *tarkisti asian justiinsa VR:n sivuilta*
PostPosted: Sun May 08, 2005 11:21 am

Aina kun mahdollista mie kylla nukun istuinvaunussa...silloin tosin konnarit tulee klo 5 tokkimaan kylkeen ja kyselemaan lippua. sweatdrop Ja talvella siella voi hiukkasen kylma.*kokemusta on*

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Sun May 08, 2005 11:22 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games