|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:02 am
*Sätter mig upp på rullbandet och kliar mig på huvudet,nyvaken blick* Ehr..O_o..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:02 am
oni-chan en väldigt söt sådan skall tilläggas blaugh Det med självklart. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:04 am
Valgarv *Sätter mig upp på rullbandet och kliar mig på huvudet,nyvaken blick* Ehr..O_o.. o___O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:05 am
Chibi Strawberry Det med självklart. 4laugh gaaah! whee bara för det så måste jag tittat på dom sen *hoppar upp och ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:05 am
Chibi Strawberry Valgarv *Sätter mig upp på rullbandet och kliar mig på huvudet,nyvaken blick* Ehr..O_o.. o___ONani?o_O *Ser bort på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:06 am
oni-chan gaaah! whee bara för det så måste jag tittat på dom sen *hoppar upp och ner* whee Naaw. Ska nog också titta på dom. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:08 am
Chibi Strawberry whee Naaw. Ska nog också titta på dom. :3 har dom som skrivbordsunderlägg på datorn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:09 am
oni-chan har dom som skrivbordsunderlägg på datorn 3nodding Hade jag också! ^_^ Fast jag glömde och byta tillbaka när jag testade ett annat skrivbordsunderlägg. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:09 am
Okej..O_o *Hoppar ner från rullbandet,går bort till hyllan med flinogrna,tar ett corn flakes paket och börjar tugga på det* x__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:10 am
Chibi Strawberry Hade jag också! ^_^ Fast jag glömde och byta tillbaka när jag testade ett annat skrivbordsunderlägg. :\ illa o.o jag sparade min i mina bilder 3nodding så vet jag var jag har den blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:11 am
Valgarv Okej..O_o *Hoppar ner från rullbandet,går bort till hyllan med flinogrna,tar ett corn flakes paket och börjar tugga på det* x__o >.o Bleh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:12 am
Chibi Strawberry Valgarv Okej..O_o *Hoppar ner från rullbandet,går bort till hyllan med flinogrna,tar ett corn flakes paket och börjar tugga på det* x__o >.o Bleh.Whaaat? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:12 am
oni-chan illa o.o jag sparade min i mina bilder 3nodding så vet jag var jag har den blaugh Ah! ^_^ Smart! Borde jag nog också ha gjort. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|