|
|
|
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 4:36 am
In mijn mule's aquarium heb ik eindelijk mijn verizon bottle terug gekregen. 1 antwoord op mijn vraag' Het antwoord:
'go to hell'
Ik kan de bottle niet opnieuw uitgooien, ik kan hem niet sluiten, nee, ik MOET die idioot als winner kiezen en hem belonen met 250 gold ¬¬. Anders krijg ik nooit meer een andere bottle
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 6:04 am
Dat is best lullig. Je zou gewoon de optie moeten kunnen krijgen dat je geen winnaar kiest..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 12:37 am
Zoals Achmed the dead terrorist al zei: That verizon b*****d
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 2:44 am
Ik ga zo maar de laptop inpakken, er zijn namelijk nog veel andere dingen die ik nog moet doen.
Daarom wens ik iedereen hier alvast een heerlijke, warme, fijne en rustgevende zomer toe! En ik steek m'n hoofd hier wel weer over 7 weken boven water, hoop ik xD
- Laura
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 3:37 am
Fijne vakantie en sterkte!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 9:00 am
I'M BACK!!!!! MWHAHAHAHAHAA!!!!!!! twisted
Ik had het de afgelopen maanden een beetje druk met school. Mijn mentor van het alfgelopen schooljaar vond/vind het leuk om kinderen die in het 3e jaar van VMBO zitten alvast iets van het examen te laten doen. Het zogenaamde deel-examen, het sectorwerkstuk. Dit heb ik gedaan en gehaald. (yes! Whoo!!) Het was een "goed". (op het sectorwerkstuk krijg je geen cijfer alleen onvoldoende, matig, voldoende en goed)
Prettige verkantie toegewenst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 10:18 am
Fijne Vakantie en Welkom Terug!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 06, 2009 11:11 pm
tot... nooit meer iedereen... waarsch overleef ik mijzelf niet met het zomerkamp... things happened... and will mean my end...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 07, 2009 4:46 am
Je ziet er ook niet echt ... 'levendig' meer uit XP Hoop dat het toch nog goed komt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 07, 2009 4:51 am
Inderdaad, klinkt niet erg positief. Hopelijk valt het allemaal mee...
Zozo, eerst heel veel warmte en vandaag veel regen en onweer.. verschilt heel snel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 11:00 am
Zeissothafar says: Inderdaad zeg, ben net neer thuis (en over naar 5 havo, terwijl ik bijna 3 maanden school gemist heb O,o) en ik heb de eerste drie dagen in de koelkast gelegen naast die heerlijk koude blikjes bier, en de afgelopen nachten niet kunnen slapen van de muggen die waarschijnlijk meer van mij houden dan van het onweer buiten >.<
Maareh, heb ik nog interesante dingen gemist??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 11:12 am
De wereld is uiteendgevallen, maar we hebben hem weer aan elkaar geniet en gelijmd... that's all
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 09, 2009 4:32 am
Zit er iemand hier op King.com? Vrienden worden? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 09, 2009 2:01 pm
Sorry, ken de site niet. wat is het voor een site?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|