|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:43 am
oni-chan haaaaaaaaaai~ blaugh och bara att få se sanzos nuna är värt att inte få festa...gör jag ju inte så ofta ändå men för principens skull typ xd xd Sanzoooooo~ ;P Jag vill se på Hakkai. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:45 am
today my time has come. sending shivers down my spine, body's aching all the time. goodbye every body, i've got to go~. so i leave you all behind and face the truth~ *nynnar tårögt med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:45 am
*hoppar upp på en hylla och somnar* ZZZZZZ *snarkar högt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:46 am
Chibi Strawberry xd Sanzoooooo~ ;P Jag vill se på Hakkai. :\ han är cool han med 3nodding fast sanzo är bästast...lr ja...dom är bäst allihopa *kan inte bestämma sig* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:47 am
oni-chan han är cool han med 3nodding fast sanzo är bästast...lr ja...dom är bäst allihopa *kan inte bestämma sig* whee whee Ja. Dom är alla bästast. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:50 am
Chibi Strawberry whee Ja. Dom är alla bästast. ;P mwehehe goyjo och goku är nog roligast *klurar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:51 am
oni-chan mwehehe goyjo och goku är nog roligast *klurar* Hah. Ja. ;D När dom tjafsar och kallar varandra baka saru och ero kappa och sådant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:52 am
Chibi Strawberry Hah. Ja. ;D När dom tjafsar och kallar varandra baka saru och ero kappa och sådant. jäääh xd vet du vad "kappa" betyder ? *flinar brett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:53 am
oni-chan jäääh xd vet du vad "kappa" betyder ? *flinar brett* >.o Nä. Det är faktiskt det enda ordet av dem som jag inte förstår. Ero vet jag, baka, saru.. Men kappa. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:55 am
Chibi Strawberry >.o Nä. Det är faktiskt det enda ordet av dem som jag inte förstår. Ero vet jag, baka, saru.. Men kappa. o_O mwepmwepmwepmwepmwee *ace ventura-skratt* kappa = water imp aka vattentroll...tror jag att den svenska översättnigen skulle bli iaf xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:56 am
oni-chan mwepmwepmwepmwepmwee *ace ventura-skratt* kappa = water imp aka vattentroll...tror jag att den svenska översättnigen skulle bli iaf xd xD Vattentroll. Hah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:58 am
*skrattar* mycket förolämpande med tanke på att han inte kan simma xp goku kallar honom för kackerlacka nån gång med 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:00 am
oni-chan *skrattar* mycket förolämpande med tanke på att han inte kan simma xp goku kallar honom för kackerlacka nån gång med 3nodding ;P Men Goku är en idiotisk apa så det gör detsamma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:01 am
Chibi Strawberry ;P Men Goku är en idiotisk apa så det gör detsamma. en väldigt söt sådan skall tilläggas blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|