|
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 1:56 pm
Haha, je blijft aan de gang deze week xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 29, 2009 10:17 am
och, we zien wel XP. Zolang ik maar met 2 benen op de grond blijf staan!
En bedankt voor de booty grab XP, Candy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 29, 2009 10:37 am
Haha, graag gedaan hoor xP.
Inderdaad! Tis lekker warm buiten xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 29, 2009 11:26 am
candy_loves_candy Haha, graag gedaan hoor xP. Inderdaad! Tis lekker warm buiten xD. Lekker warm was het wel; maar ik ben van top tot teen verbrand. Ik ging namelijk vandaag met de klas naar een buitenzwembad van onze stad. Lekker zonnen en wat zwemmen; maar als je even niet oplet ben je dus al verbrand >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 30, 2009 10:38 am
Ai.... dat is akelig
het was hier erg heet en vrij windstil. Dan is het niet lekker meer.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 01, 2009 6:35 am
Als het blijft waaien, is het te doen. Maar als het windstil is, vind ik het niks. En inderdaad, als je niet oppast, ben je zo verbrand.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 2:14 am
Ik ken mensen die vooral gaan zonnen als er een lekker briesje staat XP Ladies and Gentlemen, place your bets! How long before the sunburn kicks in??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 10:50 am
Dat is ook erg xd . Of mensen die zich met olie insmeren en denken dat ze daardoor niet zullen verbranden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 11:33 am
Ah morgen 31 graden, en dan heb ik een fietstocht voor aardrijkskunde. M'n vrienden en ik zijn van plan om gewoon naar het meer bij onze stad te gaan om te zonnen xD echt heel heel zonde voor die speurtocht dan maar rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 2:53 pm
whee WHEEEEEEEE 10 tot 13 julie kermis hier. crying maar geen geld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 7:29 am
candy_loves_candy Dat is ook erg xd . Of mensen die zich met olie insmeren en denken dat ze daardoor niet zullen verbranden. Ik las over iemand die zich insmeerde met OLIJFolie... die was heftig verbrand XP je bakt letterlijk dan!! NIET DOEN DUS MENSEN! Alleen maar zonnebrand gebruiken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 7:46 am
kittyocean candy_loves_candy Dat is ook erg xd . Of mensen die zich met olie insmeren en denken dat ze daardoor niet zullen verbranden. Ik las over iemand die zich insmeerde met OLIJFolie... die was heftig verbrand XP je bakt letterlijk dan!! NIET DOEN DUS MENSEN! Alleen maar zonnebrand gebruiken! maar wie smeert zich nou in met olijfolie? :'') tjee dan ben je ook dom zeg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 11:14 am
Lorraaa kittyocean candy_loves_candy Dat is ook erg xd . Of mensen die zich met olie insmeren en denken dat ze daardoor niet zullen verbranden. Ik las over iemand die zich insmeerde met OLIJFolie... die was heftig verbrand XP je bakt letterlijk dan!! NIET DOEN DUS MENSEN! Alleen maar zonnebrand gebruiken! maar wie smeert zich nou in met olijfolie? :'') tjee dan ben je ook dom zeg Dat is wel erg dom inderdaad xD. Maar het komt vaker voor dan je denkt hoor, dat mensen ook gewoon met andere soorten olie insmeren. Je huid gaat sneller verkleuren natuurlijk, maar ja, je verbrandt er sneller door dan dat je nou echt bruin wordt. Je kan beter gewoon zonnebrand gebruiken, daar word je tenminste normaal bruin mee en verbrand je niet zo snel (als je het goed gebruikt dan razz ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 04, 2009 11:06 am
Wijsheid =D Quote for win!
Gaan er nog mensen iets boeiends doen dit weekend? Ze hadden gisteren al veel regen bij ons voorspeld, maar geen drup gevallen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 04, 2009 12:41 pm
kittyocean Wijsheid =D Quote for win! Gaan er nog mensen iets boeiends doen dit weekend? Ze hadden gisteren al veel regen bij ons voorspeld, maar geen drup gevallen! regen? Het was heerlijk weer vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|