|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:33 am
Filthy Jetzudan & Quicksilver: Ni kan få pengarna om ni ger mig en OMG hat. domokun xp Meen! gonk Ge mig dom bara! evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:34 am
Valkyria86 Men nu ska valkyria försvinna! **vinkar** ses kanske senare, när mor behagar var klar med datorn.. := *vinkar tebax och känner igen det där med delad dator*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:35 am
Filthy Jetzudan & Quicksilver: Ni kan få pengarna om ni ger mig en OMG hat. domokun xp varför då... kan du inte bara ge mig pengarna???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:35 am
oni-chan naj...det är riktigt illa...för då kan jag inte köpa serier längre...och det är inte bra för jag har kommit på hurjag ska kunna köpa saiyuki-pockets nuuuh whee Saiyuki~ heart Hurdå? >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:36 am
Chibi Strawberry Valgarv Jag har en i min garderob redan ^^ Jaha. På så sätt. razz Haaaai!*Däckar på rullbandet vid kassan* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:37 am
QuicK_SilveR Filthy Jetzudan & Quicksilver: Ni kan få pengarna om ni ger mig en OMG hat. domokun xp varför då... kan du inte bara ge mig pengarna??? Jo.. Om du ger mig dubbelt så mycket tillbaka. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:37 am
*går in* det var läne sen jag var här sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:38 am
Chibi Strawberry Saiyuki~ heart Hurdå? >.o jo så här är det föståru...jag får totalt 260 kr i månaden...pappa behåller barnbidraget och betalar typ kläder å dylikt...och one piece och dn.angel kostar 58 respektive 62 kr vardera och kommer ut en gång i månaden...vilket blir lite mer än en hundra lapp...och en saiyuki kostar 108..så om jag skiter i att gå ut å festa så kan ja köpa en i månaden whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:39 am
Valgarv Haaaai!*Däckar på rullbandet vid kassan* domokun *Lagar mjölskåpet* :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:39 am
*snubblar, faller, tappar pengarna. fortsätter skratta hysteriskt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:40 am
Filthy QuicK_SilveR Filthy Jetzudan & Quicksilver: Ni kan få pengarna om ni ger mig en OMG hat. domokun xp varför då... kan du inte bara ge mig pengarna??? Jo.. Om du ger mig dubbelt så mycket tillbaka. xd hmm... måste tänka.... nä... inte det....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan jo så här är det föståru...jag får totalt 260 kr i månaden...pappa behåller barnbidraget och betalar typ kläder å dylikt...och one piece och dn.angel kostar 58 respektive 62 kr vardera och kommer ut en gång i månaden...vilket blir lite mer än en hundra lapp...och en saiyuki kostar 108..så om jag skiter i att gå ut å festa så kan ja köpa en i månaden whee Ahh. Smart. *Tummen upp* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Somnar på rullbandet* ZzZzZzZzZz..+_+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:41 am
*Klättrar på hyllorna* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:41 am
Chibi Strawberry Ahh. Smart. *Tummen upp* 3nodding haaaaaaaaaai~ blaugh och bara att få se sanzos nuna är värt att inte få festa...gör jag ju inte så ofta ändå men för principens skull typ xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|