|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:28 am
Filthy Jag har haft 160k förut. domokun Jag hade 160k en gång med. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Då är datorn mycket dum. >.< japp *nickar instämmande* och pappa lär inte betala reparationerna nästa gång sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR Never... its mine twisted Miiiitt!! gonk nänänä... jag ska måste få det... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:29 am
Chibi Strawberry Filthy Jag har haft 160k förut. domokun Jag hade 160k en gång med. domokun Dom försvann på mitt offer för angelic sash. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR Never... its mine twisted Miiiitt!! gonk nänänä... jag ska måste få det... 3nodding Nej jag måste få det. Jag är pank.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Men nu ska valkyria försvinna! **vinkar** ses kanske senare, när mor behagar var klar med datorn.. :=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan japp *nickar instämmande* och pappa lär inte betala reparationerna nästa gång sweatdrop :\ Meh. Det är ju inge bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:30 am
Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR Never... its mine twisted Miiiitt!! gonk nänänä... jag ska måste få det... 3nodding Nej jag måste få det. Jag är pank.jag är nog pankare... hur mycket har du... jag har 350
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:30 am
Valkyria86 Neej.. Dyet.. Båda gångenra var på festival också.. Sen har jag en signerad skiva, och tarja signerade mitt bbröst wink Du ska inte på nån av spelningarna i september / oktober då? kan tyvärr inte det crying går man sista året är det inte så bra att vara ledig för ofta gonk *funderar på att bränna ner skolan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:31 am
Chibi Strawberry Valgarv Mjölk är heligt för mig ^^ Skaffa en ko. >.< Det ska jag göra.Jag har en i min garderob redan ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Dom försvann på mitt offer för angelic sash. xp >.o Och mina pengar försvann bara sådär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan & Quicksilver: Ni kan få pengarna om ni ger mig en OMG hat. domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:32 am
QuicK_SilveR Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR QuicK_SilveR Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< OOOOH eek ... mycket pengar det där kan jag inte få lite???? typ... 20k rolleyes Noo! Han måste ge mig det! gonk Never... its mine twisted *tar en bunt och springer iväg med ett galet skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:32 am
Chibi Strawberry :\ Meh. Det är ju inge bra. naj...det är riktigt illa...för då kan jag inte köpa serier längre...och det är inte bra för jag har kommit på hurjag ska kunna köpa saiyuki-pockets nuuuh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|