|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 8:03 am
sorry maar ik had echt zo'n trek!.. de koekjes waren trouwens wel erg lekker rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 3:36 am
Ach, geen probleem. Ik neem jouw stuk taart dan wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 4:30 am
kittyocean Ach, geen probleem. Ik neem jouw stuk taart dan wel eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 9:46 am
hoi =D iemand toevallig fan van de sims?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 14, 2009 5:52 am
Ik heb alle sims 1 en sims 2 en nu ook sims 3 rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 14, 2009 12:58 pm
Ik heb enkel sims 1, maar zo zelfstandig zijn ze niet daarin XD Pas na 2 uur gaan ze actie ondernemen XD Misschien neem ik ook wel sims 3, maar al die uitbreidingen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 1:31 am
Vroeger kocht ik alle EP's van sims 1. Nu download ik gewoon de EP's van sims 2 die IMO het best zijn: nightlife, pets, seasons en apartment life XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 3:45 am
ik heb deel 1 puls alle EP's van de buren gekregen... ik heb alle EP's van 2 gedownload... (allemaal... inc ikea en kerst) en sims 3... ook gedownload.. zijn nog een EP's voor (zover ik weet, alleen nog een extra buurt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 9:54 am
Dashinator ik heb deel 1 puls alle EP's van de buren gekregen... ik heb alle EP's van 2 gedownload... (allemaal... inc ikea en kerst) en sims 3... ook gedownload.. zijn nog een EP's voor (zover ik weet, alleen nog een extra buurt) nee, er zijn idd nog geen EP's XD geen idee of en hoeveel er zullen komen. waarschijnlijk ongeveer dezelfde thema's als sims 1 &2, alleen meer details enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 10:16 am
Ik dacht dat ze iets zeiden dat elke release 7-8 expansions? weet niet hoeveel er van 1 en 2 uit zijn... ik heb gewoon een complete edition van 1 en download veel items van Eph's Den of many Sims enzo =D Die maakt mooie items!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 2:07 am
I won't change to fit your man... Waahjoooooooooo, daar ist die Foeke weer eens. Na een afwezigheid van een X aantal weken. :O Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 6:22 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... Waahjoooooooooo, daar ist die Foeke weer eens. Na een afwezigheid van een X aantal weken. :O Take me as I am. maar even welkom als voorheen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 9:01 am
nog een maandje en dan ben ik weg ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 12:50 am
ik hoop enkel vakantie XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 10:24 am
kittyocean ik hoop enkel vakantie XD? nee naar het witte licht xD haha vakantie ja x3; ben dan wel 5 weken weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|