|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:23 am
Valkyria86 *kikar på signatur* Dead boys poem som nightwishlåten? *förvirrad* jåå 3nodding den är fin whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:23 am
oni-chan precis crying men jag hade inget val...dom såg så ensamma och övergivna ut juh *dunkar huvudet i väggen* Nahh. ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:24 am
QuicK_SilveR Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< OOOOH eek ... mycket pengar det där kan jag inte få lite???? typ... 20k rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:24 am
oni-chan Valkyria86 *kikar på signatur* Dead boys poem som nightwishlåten? *förvirrad* jåå 3nodding den är fin whee heart Oooh... *fattar* Hehe.. Sett dom live två gånger.. Tror jag... razz Fast dom har en tendens till att inte spela den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:25 am
*lättpåverkad och impulsiv* hehe får man bara hoppas att datorn inte kolar igen för då blir jag sne sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< *kastar mig på* gimme teh monneh!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR QuicK_SilveR Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< OOOOH eek ... mycket pengar det där kan jag inte få lite???? typ... 20k rolleyes Noo! Han måste ge mig det! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv *Tar dina solbrillor och knöglar ihop dom och plockar loss blomman på ditt huvud* Now we're even. 3nodding domokun *Går och köper nya saker* >.< Det var bara mjölk.Mjölk är heligt för mig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag har haft 160k förut. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:26 am
Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *kikar på signatur* Dead boys poem som nightwishlåten? *förvirrad* jåå 3nodding den är fin whee heart Oooh... *fattar* Hehe.. Sett dom live två gånger.. Tror jag... razz Fast dom har en tendens till att inte spela den.. eek jag vill också!...fast jag har inte råd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan *lättpåverkad och impulsiv* hehe får man bara hoppas att datorn inte kolar igen för då blir jag sne sweatdrop Då är datorn mycket dum. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth QuicK_SilveR QuicK_SilveR Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< OOOOH eek ... mycket pengar det där kan jag inte få lite???? typ... 20k rolleyes Noo! Han måste ge mig det! gonk Never... its mine twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:27 am
QuicK_SilveR Never... its mine twisted Miiiitt!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Mjölk är heligt för mig ^^ Skaffa en ko. >.< Det ska jag göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Valkyria86 oni-chan Valkyria86 *kikar på signatur* Dead boys poem som nightwishlåten? *förvirrad* jåå 3nodding den är fin whee heart Oooh... *fattar* Hehe.. Sett dom live två gånger.. Tror jag... razz Fast dom har en tendens till att inte spela den.. eek jag vill också!...fast jag har inte råd sweatdrop Neej.. Dyet.. Båda gångenra var på festival också.. Sen har jag en signerad skiva, och tarja signerade mitt bbröst wink Du ska inte på nån av spelningarna i september / oktober då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|