|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:18 am
men jag fick betala 30 spänn för dom stare *fattig irl*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Nani? domokun *Surpel,surpel* T___T *Tar din mjölk och häller ut den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:19 am
*hoppar upp på en hylla och vilar lite* ZZZZ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:19 am
Chibi Strawberry Valgarv Nani? domokun *Surpel,surpel* T___T *Tar din mjölk och häller ut den**Tar dina solbrillor och knöglar ihop dom och plockar loss blomman på ditt huvud* Now we're even. 3nodding domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:20 am
oni-chan men jag fick betala 30 spänn för dom stare *fattig irl* Meh. :\ Ofta man vill betala pengar för dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*lallar mest runt och är förvirrad och pratsjuk som vanligt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< vadå nja ? det är ju 84 k mer än vad jag har scream crying *kroniskt avundsjuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< OOOOH eek ... mycket pengar det där
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised Nja. 85k. >< *Kastar mig på* SHOW ME THE MONEY!!! eek domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Meh. :\ Ofta man vill betala pengar för dem. precis crying men jag hade inget val...dom såg så ensamma och övergivna ut juh *dunkar huvudet i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan vadå nja ? det är ju 84 k mer än vad jag har scream crying *kroniskt avundsjuk* *kikar på signatur* Dead boys poem som nightwishlåten? *förvirrad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:22 am
Valgarv *Tar dina solbrillor och knöglar ihop dom och plockar loss blomman på ditt huvud* Now we're even. 3nodding domokun *Går och köper nya saker* >.< Det var bara mjölk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|