|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:09 am
oni-chan xp beror väl på hur lurvig man är om benen änna xd xd Jo iförsig så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:11 am
Valgarv *Hör inget eftersom jag har så högt ljud i hörlurarna* O__o *Vagglar över till mjölk skåpet och tar ut ett paket* *Springer och försöker välta mjölkskåpet över dig* mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:12 am
Filthy *Går in räknandes på sina pengar* heart domokun >.o Har du mycket pengar? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv *Hör inget eftersom jag har så högt ljud i hörlurarna* O__o *Vagglar över till mjölk skåpet och tar ut ett paket* *Springer och försöker välta mjölkskåpet över dig* mad *Får det övert mig* WAAH!! eek *Mosas under det* +__+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w00t! mina msn-emoties äger whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Får det övert mig* WAAH!! eek *Mosas under det* +__+ Ehehe. Undrar vem som är den elaka egentligen. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:13 am
oni-chan w00t! mina msn-emoties äger whee Jaså. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:14 am
*susar in igen och slänger sin i grönsakerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv *Får det övert mig* WAAH!! eek *Mosas under det* +__+ Ehehe. Undrar vem som är den elaka egentligen. twisted *Kroppen under skåpet förvandlas till en stor trä planka och jag står bakom dig och surplar på mjölken* Ja,verkligen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
yupyup 3nodding dom är übersoeta xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:16 am
Valgarv *Kroppen under skåpet förvandlas till en stor trä planka och jag står bakom dig och surplar på mjölken* Ja,verkligen. 3nodding MAMMA MIA!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR *susar in igen och slänger sin i grönsakerna* *sticker upp huvet och tuggar på en gurka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan yupyup 3nodding dom är übersoeta xd ^o^ Är dom nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:17 am
Chibi Strawberry Valgarv *Kroppen under skåpet förvandlas till en stor trä planka och jag står bakom dig och surplar på mjölken* Ja,verkligen. 3nodding MAMMA MIA!!!! gonk Nani? domokun *Surpel,surpel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|